Ga naar inhoud


24 extra BBC kanalen Olympische Spelen


cookie

Aanbevolen berichten

http://www.bbc.co.uk...ic-streams.html

 

BBC gaat alle sporten van de Olympische spelen uitzenden op 24 HD kanalen, ook via Freesat (bevestigd door freesat op twitter). Ik ben geen fan van Olympische sporten maar vond het wel opmerkelijk dat de BBC ineens 24 HD kanalen uit hun mouw kunnen schudden op de satelliet. Het worden red button kanalen, ik hoop dat ze er nadien wat van kunnen behouden, want nu zijn die enkel in SD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


die red button channels kunnen wij die hier ook ontvangen,staan die gewoon in de zenderlijst tegen die tijd,ik bezit een vu duo ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die red button kanalen kun je gewoon ontvangen. Astra 28.2°, 11954.00 H 27500 FEC 2/3

De bovengenoemde 24 HD zenders zullen dus ook wel gewoon te ontvangen zijn.

 

Even domme vraag: Is dat een kwestie van die transponder inscannen en klaar of moet je meer doen?

aangepast door Boudewijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boudewijn vraagt:

 

“Even domme vraag: Is dat een kwestie van die transponder inscannen en klaar of moet je meer doen?”

 

Nou, om 24 HD-zenders uit te zenden, heb je wel flink wat transponders nodig. Omdat er op de Astra 2 geen bandbreedte besparende transpondertechnieken worden gebruikt, verwacht ik dat er alleen voor de HD-zenders al wel 6 verschillende transponders gebruikt gaan worden.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...