retepnegrebsrek Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 De titel dekt de lading: Sinds een paaar dagen heb ik geen EPG meer, op geen enkele zender. Heeft iemand ook dit probleem ? Het betreft een RE-8000 HD fw V1.10.05 Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
Moderator ceesv Geplaatst: 5 april 2012 Moderator Geplaatst: 5 april 2012 De epg werkt op dit moment niet geheel zoals het zou moeten zijn, sommige zenders moet hij steeds opnieuw inlezen, maar hij werkt wel. Heb je misschien de MHW-EPG ingeschakeld? Deze off-standard EPG wordt niet meer gebruikt/werkt niet goed. Kijk eens naar het epg scherm en druk dan op de FAV toets. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
retepnegrebsrek Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 Het werkt weer een een beetje....nog niet alle zenders worden weergegeven, maar dat zal wel aan CD liggen. Had idd MHW ingeschakeld. Hoe en waarom weet ik ook niet Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
Joh14vers6 Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Ik merk nu dat CD geen EPG-data uitzend van later dan 12-04-2012 06:00. Is er een EPG.txt edittor? VU+ Uno 4K SE Zgemma 7HS 4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen