sattv4iedereen Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 hi, enige tijd geleden,had ik bezoek,van iemand die een iphone mee had.hij starte een applicatie app op,en hij toonde meteen waar alle satellieten zich bevinden,en kon je de iphone leggen op de arm om hem als het ware grof uit te meten.nu ik een android telefoon heb,vroeg ik mij af,of dit ook zou bestaand voor deze markt,is nogal interessant als je een plaats hebt,dat je bijna niks weet.ik heb wel al een kompas app,maar die andere zou beter zijn.wel heb ik al een app,die de elivatie van de schotel toont. heeft iemand een interessante tip voor mij?is voor geen zelfstandige of bijberoep doeleinden,enkel voor de hobby. alvast bedankt op voorhand. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
ProXar Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Is dat deze misschien: http://www.androidplanet.nl/35669/zie-welke-satellieten-boven-je-vliegen-met-satellite-ar/ .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
zekitez Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 https://play.google.com/store/search?q=satellite&c=apps -----------------GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.Home of Satellite Director.Azbox, Vu+ Duo
HakunaMatata Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 (aangepast) Ik gebruik de applicatie uit de topicstart, het enige nadeel is dat je een constante netwerkverbinding nodig hebt. Zonder kun je alleen gebruik maken van de demo optie die 2/3 Eurobird posities weergeeft. Naast Satellite AR maak ik ook gebruik van Satellite Director. Deze is ook gratis, en behoeft geen netwerkverbinding voor gebruik (wel GPS en gyro). 6 mei 2012 aangepast door HakunaMatata
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen