sattv4iedereen Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 met mijn android bezig geweest en op internet gevonden hoe je qr code's kan maken.als je in de bijlage de qr code scant met een barscanner op android,ga je direct naar sat4all.com misschien ook beschikbaar voor Apple systemen,ik weet het niet Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
leo1949 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Leuk gemaakt en het werkt goed. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Loui (K) Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Leuk gemaakt en het werkt goed. Je kan zelfs je eigen naam in Qr code zetten en als avatar gebruiken bij je naam
sattv4iedereen Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 er stonden vandaag 2 qr code's afgedrukt op een reclamefolder,maar geen van beide kon mijn android telefoon lezen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Hadrian Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 er stonden vandaag 2 qr code's afgedrukt op een reclamefolder,maar geen van beide kon mijn android telefoon lezen Klopt, je ziet steeds vaker dat ze hele lange urls in een QR-code stoppen en die vervolgens op smoezelig papier drukken. Dat ziet er dan niet uit.Op http://qra.cx kan je van lange urls toch een kleine QR-code maken, die (mits fatsoenlijk geprint) wel te scannen valt. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Terror Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 ik heb afgelopen December mijn hele sinterklaasrijm in QR code gemaakt, mijn zus wist er geen raad mee hahaha -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Codx Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Ik zie het voordeel niet van dit soort dingen eigenijk... maar het zal wel aan mij liggen.. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen