post Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 hallo allemaal wij hebben vandaag een ac ryan hd2 gekocht zonder hd. want wij hebben een over in de comp 1000 gig. nu heb ik deze in de ac ryan geplaatst en zie ik hem ook op mijn pc dus kan film overzetten van pc naar ac ryan. maar nu komt het eigenlijk als ik de ac ryan steeds opnieuw aan zet vraagt hij om hd te formateren nu doe ik wel steeds annuleren en kan ik weer films kijken. hoe kan ik dat het vragen van formateren hd uit zetten of moet ik hem toch echt is formatern heb er wel veel film op staan om te voor komen dat ik eerst de film op mijn pc weg zet al vast voor het mee denken
Steve Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 moet deze harddisk perse in de acryan ?(zet dan eerst de inhoud over op je pc.)en plaats hem daarna terug in de acryan,en ga hem formateren(dat is een vereiste)
post Geplaatst: 7 april 2012 Auteur Geplaatst: 7 april 2012 moet deze harddisk perse in de acryan ?(zet dan eerst de inhoud over op je pc.)en plaats hem daarna terug in de acryan,en ga hem formateren(dat is een vereiste) ok bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen