Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

1.Is het al iemand opgevallen dat indien je een programma opneemt je af en toe last krijgt van gecodeerde zenders.

Dit fenomeen komt bij mij alleen voor als er ook een programma wordt opgenomen.

Als er niets wordt opgenomen heb ik hier nooit last van.

2.Voorheen kon ik twee programma's opnemen en een kijken, nu kan ik er maar een opnemen doe ik er twee dan worden er diverse zenders geblokkeerd.

Is dit iets wat met je kaart van Canal Digitaal te maken heeft.

3. Is er al iemand die de update V2.10.11 RE8500HDPVRV21011.ird heeft geinstalleerd en kan vertellen wat de verbeteringen zijn

m.v.g Harm

aangepast door Hydra

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

Geplaatst: (aangepast)

Hi Hydra !!

1) Ja, dit ervaar ik ook: irritant genoeg lijkt het meestal tegen het eind van wat je bekijkt te zijn, zodat je de clue lijkt te missen. Maar het treedt lang niet altijd op.

2) Dit kan ik nog steeds: Ik heb ook geprobeerd drie opnames tegelijk te maken: toen werd er één opname gecodeerd/gescrambled weggeschreven: onbruikbaar.

3) Ik heb geupgrade naar V2.10.11 vanaf V2.09.87. Geen Rebox release notes kunnen vinden, en niets gemerkt van verbeteringen, maar had ook geen (serieuze) problemen. Kijk eens in dit item: Update V.2.10.11 Rebox 4200: daar worden release items van deze versie genoemd.

aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Geplaatst:

@Hydra

1) Is mij nooit opgevallen.

Het kan natuurlijk aan je instellingen liggen? Check even of je de tuners op 'gescheiden' hebt staan. Staat er 'doorlus' dan krijg je dit soort problemen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen