Katerke Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Zoals de titel zegt dus, heb ik aan alles gedacht maar 1 ding vergeten (belangrijkste) .... wij hebben maar 1 kabel gelegd naar buiten. Wanneer we binnen enkele jaren terug de leefruimte herbehangen/schilderen kan ik wel voorzien om er nog eentje bij te leggen. Voorlopig zou ik dit probleem willen oplossen met een johansson multi converter. Mijn vraag natuurlijk is gaat dit wel werken met een multytenne. Ikzelf neem niet zoveel op, maar vrouwlief wil natuurlijk wel soms daar van gebruik maken. Er loopt hier een topic hier over die converter, de laatste persoon daarin ging dit proberen, maar die heeft nooit meer een reply gedaan of het nu werkt of niet. btw : leuk forum hier !!!
vGnp Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Er loopt hier een topic hier over die converter, de laatste persoon daarin ging dit proberen, maar die heeft nooit meer een reply gedaan of het nu werkt of niet. Er lopen wel meer draadjes over, goochel maar eens op stacker destacker site:sat4all.com Maar ik heb alvast een posting voor je opgezocht: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sprietje Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Natuurlijk gaat dat werken Katerke. Ik hoop alleen dat je een goede kwaliteit coaxkabel getrokken hebt want de lnb-frequenties worden namelijk gestapeld en i.p.v. 2150 MHz wordt er een frequentie 2500 MHz door de kabel gestuurd. Dit betekent dat er grotere verliezen zullen optreden, niet iets om je zorgen over te maken als je coaxkabel niet langer is dan 30 meter maar wel als het coaxkabel is van mindere kwaliteit. Met de Belden H-125 of de Koka 799 zit je goed. Als het coaxkabel is met alleen maar een afscherming van gevlochten draadjes en zonder folie, dan kan het wel eens verkeert uitpakken. Die Johansson multi converter kost ongeveer 110 euro en is een Belgisch product.
Katerke Geplaatst: 13 april 2012 Auteur Geplaatst: 13 april 2012 Ja Sprietje had hen een mailtje gestuurd maar nooit antwoord gekregen. (en er zit folie ertussen). Nu ik ga deze bestellen want de vrouw des huizes (en ik denk dat ik niet alleen ben) zijn meestal diegene die véél willen opnemen en kijken terzelfdertijd
Brambo's Geplaatst: 15 april 2012 Geplaatst: 15 april 2012 Ongelofelijk hè. Ik heb dat bedrijf ooit ook eens een mailtje verstuurd en heb toen zelfs nooit een antwoord mogen ontvangen. Heel triestige klantenservice, zou ik zeggen. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen