Ga naar inhoud


'MotoGP op TV - FTA'


Snoopy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben nu Moto 2  aan het kijken op Eurosport Deutschland.

Eurosport HD Dutch zendt iets anders uit? (Wielrennen) Heb ik misschien het verkeerde Nederlandse eurosport kanaal of zijn de programmeringen niet hetzelfde. Gisterenavond was de programmering namelijk wel hetzelfde.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

De MotoGP-uitzendingen van Eurosport zijn voorlopig niet bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen te zien. Het is voor eigenaar M7 Group technisch niet mogelijk om de Nederlandse versie uit te zenden.

 

Zie hier het volledige bericht, http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/19428/motogp-op-eurosport-niet-bij-canaldigitaal-en-tv-vlaanderen.html

 

De link moet je zelf intikken hij wil niet werken.

aangepast door satkijker

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stelletje prutsers. Wat ze aanbieden komt gewoon niet overeen met de Nederlandse programma gids van EuroSport.

 

Punt uit.

 

Dan drukken ze maar een extra coderingsignaal op de Astra1 zodat abonnee's iig EuroSport Deutschland kunnen kijken.

aangepast door Snoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 2 HD is toch wel de nl versie bij canaldigitaal? Waarom Eurosport 1 dan technisch onmogelijk is lijkt mij gewoon bullshit. Sowieso is de doorgifte van sport zenders een aanfluiting bij cd en tvv. Geen sport1 extra kanalen, motorstv is de Franse versie die ook bepaalde dingen niet uitzend die de Nederlandse versie wel uitzend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...