dream v8 box Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Hallo lezers mijn probleem is dat ik kijk met een dreambox 600 kabel tuner met een orginele kaart er in van ziggo op cccam 2.21 en er is geen internet verbinding ik kan alle zenders kijken ook film action maar niet de zenders film premier,series,familie en festival ik heb zojuist ook nog een scan laten doen naar nieuwe zenders maar het alle heeft geen resultaat wie weet er een oplossing voor dit euvel alvast bedankt eric door veel te kijken leer je ook nog eens iets
dolphs Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 (aangepast) misschien dat je hier wat wijzer van wordt. Denk in geval van enigma1 even een nieuwe cables.xml. Ik ben op dit moment aan het hobbyen met de enigma2 image pcd7 en na een netwerrksscan uit te voeren pakte deze automatisch de QAM256 frequenties mee ( dus zowel QAM64 als 256 ). 7 april 2012 aangepast door dolphs Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 check ook deze link nog even, dat is ook een interessant draadje. Eigenlijk meer van hetzelfde, maar wel het juiste topic voor uw vraag Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen