ReneBee Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Hallo, Ik had op m'n XP computer Roxio 7 cd brander. Daarin zit een label en cover creator waar ik heel tevreden over was. Versie 7 draait niet op Windows 7 Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar een vervangend programma, met name dus de cover creator. Hebben jullie suggsties? Alvast bedankt. René.
wanderer Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 (aangepast) http://www.coverxp.com/main.asp hoewel de naam anders doet vermoeden draait dit ook op win7.. 7 april 2012 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
ReneBee Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Hallo Wanderer, Dank voor de tip. Die ga ik proberen. René.
Sjattuh Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Waarom neem je niet gewoon de nieuwste Roxio als je daar zo mee tevreden was? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
ReneBee Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Geplaatst: 9 april 2012 Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik zat gisterenwat te tobben, vandaar. En in die Roxio zit zoveel meer dan dat ik nodig heb. René.
theparasol Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 (aangepast) In cdburnerXP zit ook een simpel cover print module. Is vrij te gebruiken voor thuisgebruik en zelfs commercieel. Wellicht goed genoeg voor je en dan heb je een mooi compleet alles in een pakketje ipv die draak van Roxio of Ahead software 9 april 2012 aangepast door theparasol
Hellum Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 best werk in mijn eigen undercoverXP (alleen om bestaande covers uit te printen, covers zelf kun je veel beter in photoshop/gimp maken) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
ReneBee Geplaatst: 11 april 2012 Auteur Geplaatst: 11 april 2012 Ik was al even aahet stoeien met CoverXP, maar het ging nog niet lekker. Haretlijk dank voor de suggesties en opmerkingen. René.
Hellum Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 best werk in mijn eigen undercoverXP (alleen om bestaande covers uit te printen, covers zelf kun je veel beter in photoshop/gimp maken) MVG. Gerard ik bedoelde best werkt in mijn ogen, ik wilde net iets te snel zie ik nu pas If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
KRA Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 (aangepast) Probeer cd etiket maker. Een goed programma dat verschillende beeldformaten aankan. Het programma ondersteunt Windows 7 en alle de meest populaire printers (HP, Canon, Epson, ...). 17 december 2013 aangepast door KRA
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen