Loui (K) Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Bij mij zit Uitzending gemist alleen onder de Blauwe knop,is dit ook mogelijk om die te plaatsen onder Menu/Applicaties dan kan ik vandaar uit een koppeling maken met EasyMedia.
chevrolet Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Verplaats de plugin met DCC van de map "systeem plugins" naar de map "extentions" misschien lukt dat. Op mijn VU+ is e.a te vinden met DCC onder: usr/lib/enigma2/python/plugins en daar bevinden zich de mappen Extentions en Systemplugins hier moet je zijn. Of dat bij een Drembox ook zo is durf ik je niet te zeggen. suc6 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Loui (K) Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Geplaatst: 9 april 2012 Verplaats de plugin met DCC van de map "systeem plugins" naar de map "extentions" misschien lukt dat. Op mijn VU+ is e.a te vinden met DCC onder: usr/lib/enigma2/python/plugins en daar bevinden zich de mappen Extentions en Systemplugins hier moet je zijn. Of dat bij een Drembox ook zo is durf ik je niet te zeggen. suc6 Dat is bij de Dreambox al zo,daar staat het in "extentions" maar het gaat me hoofdzakelijk om de snelkoppeling om het te starten die zit nu onder de blauwe knop.Niks mis mee maar is die ook in Applicatie te plaatsen nu is dat niet het geval.
Meega1 Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Normaal kun je dat veranderen in de .py van de plugin alleen deze wordt niet meegeleverd door de maker. Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen