Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Sinds ongeveer 2 weken werkt mijn epg niet correct. TV Programma' s t.o.v. epg klopt niet meer.(ET9000 [ Pli])

Ik krijg hem niet meer goed. Weet iemand waar dat aan ligt?

groetjes

• 4 weken later...

Geplaatst:

hoi ,

hier ook sinds een paar weken of langer dat de epg niet overeenstemd met de gegevens op het internet. vooral bij film 1.

blijkbaar zijn de geg. van CD dikwills niet juist .al iemand opgemerkt ??

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

• 2 weken later...
Geplaatst:

De pakketten zijn gewijzigd. Van zenders die eerst in het pakket HDTV zaten ontbreekt nu het bijwerken van de EPG. De EPG is wel aanwezig bij dezelfde zenders uit het CANALDIGITAAL pakket.

Oplossing; Zenderlijst (knop omlaag), alle zenders (rode knop), betreffende zender opzoeken, zender toevoegen aan bouquet (knop menu | toevoegen).

Eventueel later de zender nog verplaatsen naar de gewenste plaats.

• 8 maanden later...
Geplaatst:

De pakketten zijn gewijzigd. Van zenders die eerst in het pakket HDTV zaten ontbreekt nu het bijwerken van de EPG. De EPG is wel aanwezig bij dezelfde zenders uit het CANALDIGITAAL pakket.

Oplossing; Zenderlijst (knop omlaag), alle zenders (rode knop), betreffende zender opzoeken, zender toevoegen aan bouquet (knop menu | toevoegen).

Deze oplossing blijkt bij mij niet te helpen , tussen 24 u en 06 u30 klopt de epg niet ,op de filmzenders , om half zeven is alles weer oké , hoe kan ik dit oplossen ?

Extrend ET8000 ...<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Geplaatst:

Deze oplossing blijkt bij mij niet te helpen , tussen 24 u en 06 u30 klopt de epg niet ,op de filmzenders , om half zeven is alles weer oké , hoe kan ik dit oplossen ?

Niet. Ik heb op een ander forum waar Canal Digitaal ook (wel eens) aanwezig is, meermalen doorgegeven dat de epg op de filmkanalen 's nachts niet klopt.

Er komt geen reactie.

Wanneer je OpenPLI als image hebt lopen, kun je overwegen om de Rytec plugin te gebruiken. Maar ook die epg is niet (altijd) foutloos.

Geplaatst:

Hoi , ik heb er de open pli 3.0 opstaan maar van plugins ken ik niets , is er nog en andere oplossing ?

Extrend ET8000 ...<br />
<br />
Grtjs Breebosje

• 4 weken later...
Gast breebosje1
Geplaatst:

hoi, het probleem is ondertussen opgelost , het lag niet aan de ontvanger maar bij canal digitaal , dank u CD .

Geplaatst:

Daar hoef je ze toch niet voor te bedanken dat hoort er gewoon bij en MOET werken ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

niet meer tevreden , nu over CD en TVV , epg is twee uur opgeschoven , het journaal begint nu om 21 uur in plaats van om 19 uur , hetzelfde met de film kanalen volgens de epg ,

Extrend ET8000 ...<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Geplaatst:

Ligt niet aan de ontvanger, maar aan CD. Met een Rebox had ik hetzelfde probleem. Het lijkt inmiddels weer opgelost te zijn.

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...