hansputters Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Sinds enige tijd (met jullie hulp) een DVB-T dongel geïnstalleerd waarmee ik middels een actieve binnenantenne de regionale TV-zender binnenhaal. Ontvangst is eigenlijk best aardig, zeker in aanmerking genomen dat de KPN voor Purmerend-Nrd. een buitenantenne dringend adviseert. Een toevallige bevinding: wanneer een opname loopt via een van de twee S2-tuners dan is de DVB-T ontvangst aanzienlijk gestoord........ Op zich geen drama natuurlijk maar is dit verschijnsel ook te verklaren? Fijne Pasen!
iemand Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Wat voor type ontvanger ? Mogelijk is de voeding niet stabiel meer (elco's uitgedroogd) gr. Erik
hansputters Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Het gaat om de 7020 HD met twee S2-tuners en een USB DVB-T dongel van PCTV. De Elco's ja, dat schijnt i.d.d. een zwak punt te zijn bij DMM, althans dat maak ik op uit de vele topics hierover. Maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, de ontvanger heb ik pas sinds medio januari jl. Mocht dat onverhoopt wél het geval dan gaat ie rechtstreeks Marktplaats en sluit ik m'n Homecast weer aan. Zijn er meer tekenen die wijzen op een voedingsdefect?
Mojo Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Welke image heb je op de dreambox staan? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
hansputters Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Hallo Mojo, 2.1 maar eigenlijk nu helemaal niets meer na mislukte update Zie mijn vorige draadje
Mojo Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Probeer eens een andere image waarin de dvb-t stick ondersteund word. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen