Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik kom er niet uit...

Ik heb een Dreambox 800hd pvr die ik bij mijn broer wil aansluiten. Bij mij thuis werkt hij perfect, dus aan de box zelf of de software zal het niet liggen.

De Astra 19.2 laat alle zenders zien, de zenders op de Astra 23.5 geven allemaal 'sid not found in pat'.

Ik heb een duo lnb, en deze is gericht op de Astra 19.2. We hebben de duo lnb al vervangen om uit te sluiten dat het daaraan lag.

Bij de DISEqC instellingen staat de Astra1 op poort A, de Astra3 op poort B. We hebben dit een keer omgedraaid, en toen kregen we nog steeds de astra1 zenders wel en de foutmelding op de astra3 zenders.

De balk met het signaal geeft op de Astra 1 en de Astra 3 een heel goed signaal.

Iemand enig idee?

Geplaatst:

staat de schotel/lnb niet uitgericht op 13 en 19 oost ipv 19 en 23,5 oost?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Wat van type schotel gebruik je, hoe groot en het merk van de schotel en

hoe heb je de lnb geplaatst, met de rechter hoorn in de klem of met de

linker hoorn in de klem, als je voor de schotel staat

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Als je een Duo lnb heb is het belangrijk dat je geen grote schotel heb je moet zoiets hebben als een triax 80 cm dan zou het geen probleem moeten zijn maar heb je ander merk of een grotere schotel dan kan het zijn dat het brandpunt van 23.5 niet correct is en je zomaar een andere satteliet te pakken hebt.het eenvoudigs is om met 2 losse lnb's te werken dan kun je wat schuiven met 1 lnb.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...