luxetv Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Dames - Heren, Heeft iemand een Idee hoe ik de TV programma,s opgenomen via de HD receiver op een externe harddisk. Deze hebben als extensie DVR kan afspelen op mijn Windows & computer, kom alleen in het Media center van Windows 7 maar dan nikkes nada.. het lukt mij ook niet, en ook niet via allerlei dubieuze programma's. Alvast Hartelijk dank en prettige Pasen. T.
MacGuinness Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Heb je al geprobeerd: Rechtermuisknop klikken op het file en dan afspelen met.. Dan het vlc programma gebruiken? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
wanderer Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 (aangepast) is al eens eerder HIER behandeld... en anders even gogelen, zoekterm: dvr to avi 10 april 2012 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
luxetv Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Bedankt voor de Tips ik even op de pagina kijken..Gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen