WHUFCNL Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 (aangepast) welke CAM Module is geschikt voor deze kanalen?ik heb afgelopen week een smartcard aangeschaft om Engelse en internationale wedstrijden te bekijken maar met een XCAM v1.480 krijg ik ze niet open...het coderingssysteem wat gebruikt word is Viaccess maar lang niet alle modules zijn ervoor geschikt.. 8 april 2012 aangepast door WHUFCNL
konan Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 CCcam,oscam,newcamd.met deze softcams kan al jazeera sport prima werken
sattv4iedereen Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 en geen linux ontvanger,maar een ci ontvanger?welke module? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
WHUFCNL Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 en geen linux ontvanger,maar een ci ontvanger?welke module? ik heb een gewone viaccess-module ,geen softcam.
ShAmAlKo Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 ik heb een gewone viaccess-module ,geen softcam. welke ontvanger heb je?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen