Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

vandaag heeft gans de dag mijn pc niet aangelegen,en bij mijn weten is de slingbox ook niet gebruikt geweest om te kijken.

nu is mijn vraag:

1.geeft de slingbox ook een upload als die niet gebruikt wordt?ik heb een upload van 1,4 Gb en heb nog niet gekeken.

2.is het mogelijk,dat een wachtwoord kan worden achterhaald,zodat derden ongevraagd mijn slingbox gebruikt om te kijken?

ik heb alleszins mijn inlogcode en hardware code gewijzigd.nu hopen,dat ik geen zo'n uploads meer krijg.

wie weet meer over de upload van de slingbox en het eventueel hacken/achterhalen van code's?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

1.slingbox geeft enkel upload wanneer hij an het streamen is....

2. slingbox is een heel tof toestel, ik kijk via pc, laptop iphone en ipad ernaar maar er kan maar 1 iemand terzelfdertijd kijken.....

er gebruiken maar weinig mensen de slingbox, de software voor pc is gratis maar voor de iphone dient 24 euro betaals te worden en als je op de ipad wil kijken nog eens 24 euro....

om in te loggen heb je ofwel de slingbox-id nodig samen met een paswoord of een vooraf ingesteld email-adres.......wie zou dit willen kraken?

je email bij activatie zou al moeten onderschept worden om op jou account te kunnen kijken, tevens zou je zien dat je kabel of satelietreceiver op een ander kanaal staat of wanneer je zelf je stream wil bekijken zou je al een foutmelding moeten krijgen dat er iemand anders aan het kijken is...

Wat ik zelf bijkomstig heb gedaan is de standaard streamport 5001 veranderd naar een andere poort.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen