Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte Mede Satters,

Ik was weer eens toe aan een nieuwe Televisie, op de oude stond aangesloten een philips 6073 en een humax 5050 ontvanger.

Lekker een TV met digitale tuner minder rompslomp alles in een.

Helaas dat dacht ik, philips loopt hopeloos eenzaam achter op het gebied van digitale televisie ontvangers.

Geen fatsoenlijke zender indicatie bij overschakelen zoals bij de humax 5050 laat staan van een bruikbare EPG.

Wat een koude douche na veel jaren naar tevredenheid een philips tv te hebben gehad.

Terug brengen zou een optie zijn maar ja het beeld is wel mooi en als enige de optie van de zijverlichting.

Helaas denk ik niet dat philips nog met redelijk gangbare software uitkomt waar iedereen wat aan heeft.

Weet iemand of er alternatieve software voor het genoemde tv toestel is of dat er een site met alternatieve software bezig is.

Het lijkt mij toch sterk dat ik er als enige zo over dank.

Graag hoor ik het van jullie.

Thanks bvb

Geplaatst: (aangepast)

Heb je ook al eens overwogen om een dreambox als ontvanger te nemen?Deze zijn in verschillende uitvoeringen te krijgen,en kan je helemaal naar je hand zetten.Ik weet dat je zoveel mogelijk romslomp er omheen wilt vermijden, maar toch ik heb ook die overstap gemaak en ik heb er geen spijt van. je kan oneindig veel dingen doen met dit apparaat.

http://www.dream-mul...v.de/startseite

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

hier ook een db 8000 en heel tevreden je kunt bijna alles met het apparaat

zeker een aanrader ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...