alfred de witt Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 ik heb handmatig via usb deze extensie geactiveerd maar daarna is deze niet meer vindbaar. blauw knop en zoeken naar de applicaties geeft geen resultaat. Waar staat uitzending gemist onder vti op de ultimo ? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
hanski Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Probeer de blauwe knop eens wat langer beet te houden. Nu kun je uitzending gemist wel zien. Waarschijnlijk werkt deze plugin niet bij jou. Zelf kon ik hem alleen werkend krijgen in een PLI image.
Klubb-head Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Werkt ook niet op VTI 4.0 op VU+ Duo. De box crasht na starten van de plugin. Beter buiten westen dan in het westen!
alfred de witt Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 ok, gevonden na lang indrukken van de blauwe knop maar hij werkt echter niet, direct een crash na activeren. ik heb vti 4.1. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 dat plugin werkt toch niet op VTI image, waarom dan toch koste wat koste installeren? I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen