Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal,

ik heb opstart probleem met mijn dreambox, ik kan geen verbinding krijgen met dreamup. ik heb de driver geinstalleerd.

het netwerk lampje brand ook niet.

Als ik de dreambox aandoet gaat de groen led knipperen daarna gaat hij een paar seconden groen branden daarna gaat hij rood knipperen en springt hij op groen.

normaal lukt het met dreamup maar nu niet meer weet iemaand daar wat op.

bedankt alvast.

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

Geplaatst:

Je beschrijving van je ledjes is zoals een box hoort op te starten.

Druk nadat de led groen blijft eens op je pijl naar boven of beneden en kies een zender.

Als het eerder wel zo gelukt is via Dreamup dan flash je box gewoon opnieuw anders blijft het troublen.

Geplaatst:

heb ik geprobeerd met dreamup maar het lukt niet en met dcc295 kan ik hem ook niet vinden. ik heb en het verleden experimental-dm500hd_20110525.nfi er in gezet maar als ik de dreambox aan doet dan krijg ik de foto te zien van enigma2 te zien het lijkt of inkt doorhrrn loopt en verder komt hij niet.

Geplaatst:

heb ik geprobeerd met dreamup maar het lukt niet en met dcc295 kan ik hem ook niet vinden. ik heb en het verleden experimental-dm500hd_20110525.nfi er in gezet maar als ik de dreambox aan doet dan krijg ik de foto te zien van enigma2 te zien het lijkt of inkt doorhrrn loopt en verder komt hij niet.

Je moet ook niet Dcc295 gebruiken voor E2 boxen maar DCC-E2 v1.43

Geplaatst:

Je moet ook niet Dcc295 gebruiken voor E2 boxen maar DCC-E2 v1.43

Dat maakt niet zoveel uit hoor. Ik gebruik het ook nog regelmatig hier op een dm 8000 en krijg het gewoon aan de praat.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

misschien heb je het geprobeerd,maar ik leg het eens uit zoals ik het bij mijn kameraad heb gedaan.download dreamup van de officiële site van dream multimedia,en ook het bestand om een virtuele com poort te maken.als je het gedwonload hebt,sluit je de mni usb kabel aan op de box en op de pc.als alles goed verloopt,dan krijg je een virtuele com poort,bvb com poort 5.start dreamup op en geef de com poort op die je zonet heeft gekregen.druk op connect en steek spanning op je dm.dan zal dreamup uploaden,en na een tijd,kan je flaschen.3 opmerkingen,die ik heb meegemaakt.er zijn diverse dreamups met hezelfde serienummer,maar blijken toch verschillend te zijn.daarom verwijs ik naar dream multiemedia,omdat ik goeie ervaring heb.als je geen com poort ziet staan als de dreambox is aangesloten,kan je dreamup NIET gebruken.hij mag niet staan als DM500 in deze computer,dan is het mis.

neem voor dreamup ook geen te snelle pc,max een dual core processor,want quad en I processors gaven problemen.

ik ben er zo in gelukt een dm500 hd nieuw leven in te blazen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

heb ik gedaan ik zie een comport maar als ik de box aandoet gebeurd er niks hij loud niks op.

de netwerk ledje achter brand ook niet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...