Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een ET9500 met laatste openPLI

In deze receiver zit een ventilator. Nu is mijn vraag wanneer en hoe deze ventilator aangestuurd wordt?

Moet dit met een plugin gebeuren (fancontrol2 lijkt niet te werken) of zal de hardware dit zelf regelen?

De fan zelf is aangesloten met 2 draden.

Hoewel de box toch al redelijk warm geweest is, heb ik de ventilator nog niet zien draaien...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ter info en feedback: Het is me nog niet gelukt, geen van onderstaande plugins lijken resultaat te geven

-fancontrol2

-tempfancontrol

-fancontrol

Volgens de beschrijving van het toestel zou er een verbeterde ventilatorsturing in de et9500 zitten. Misschien is dit wel hardwarematig en is een plugin niet meer nodig?

Geplaatst:

Volgens de Xtrend folder is de ventilator temperatuur gestuurd en wordt deze hardwarematig aangestuurd.

Ik heb hem bij mij ook nog niet horen draaien, maar ik heb er dan ook een 2,5" schijf in zitten.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

Ventilator hoor je als je de box aanzet. Hij gaat dan eerst even vol draaien als de bootloader gestart wordt en daarna gaat hij meteen langzamer draaien cq. de ventilator gaat uit. Hij doet het bij mij prima zonder ook maar een enkele plugin.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...