Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Contactpersonen, mail adressen toevoegen aan Gmail account Hoe en waar doe je dat? Kan het maar niet vinden !!
NINjak Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Ga naar "Gmail" (via het menu bovenaan de pagina) en bij Gmail+ (onder het google logo) kun je ook voor contacten kiezen/selecteren! Veel plezier met je contacten
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Gevonden. Als ik op contactpersonen klik, staat er niets in. Maar als ik een mail wil verzenden naar iemand, laat hij wel een paar contactpersonen zien? Graag nader uitleg.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Gevonden. Als ik op contactpersonen klik, staat er niets in. Maar als ik een mail wil verzenden naar iemand, laat hij wel een paar contactpersonen zien? Graag nader uitleg. Is het mogelijk contactpersonen te inpoteren vanuit icluod ??
satwave Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Is dit misschien een oplossing voor je? http://www.computeridee.nl/faqman/software/office/van-outlook-naar-gmail Mvg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen