Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vondt geen passende prefix,maar ik heb gisteren gezien,dat volts nu woensdagavond op de vrt (één) de materialen en de verkoop van televerkoop onder de loep nemen,en volgens een voorbeschouwing,denk ik wel dat het de moeite zal zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

een week later gekeken naar volt over televerkoop.toch merkwaardig,dat mensen zo gemakkelijk te overtuigen zijn.dat de verkoopbedrijven achter de televerkoop geen interview willen afleggen,dan zou je toch denken,dat ze iets te verbergen hebben.

ik begrijp ook niet,(kan met mijn kennis te maken hebben) dat mensen zoals in het eerste voorbeeld van de uitzending kunnen geloven dat zo'n klein apparaat een truck of traktor kan starten.Als je deze kabeltjes ziet tussen die (laat het ons zeggen) batterij en sigaretteaansteker, dan zie je toch dat ze veel te dun zijn om voldoende ampere's te leveren voor een startmotor.(al eens de kabel gezien die op de batterij is aangesloten?)waarom hebben startkabels zulke dikke kabels?de kabel van die powerstarter waren dunner dan de draden die lopen naar bepaalde autoversterkers.ook het 10 minuten opladen van de eigenlijke batterij,lijkt mij al te weinig.

ook leuk om te zien,dat ze mensen konden overtuigen door hun praat om een product te kopen,die niks doet.

leuk om eens naar dergelijk programma te zien,die misschien?? iets overdreven is,maar hun vrees is echter dat op de uitzenduren die ze het uitzenden meestal mensen kijken met een laag inkomen.toch denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen als die belspelletjes dat ze zullen verdwijnen van het scherm.

van mij mogen ze ook eens kijken achter de schermen van die kaartleg/voorspellers programma's.is het de pure waarheid,boerenbedrog of een leuke manier om mensen te laten bellen om hun geld te stelen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

om het te verduidelijken,is het de foto die ik heb upgeload.

dus NIET kopen,werkte niet.

post-40019-0-43139100-1334780688_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen