Ga naar inhoud


volledige zenderlijst 1111 - Ziggo Brabant Limburg


san

Aanbevolen berichten

wie kan me helpen aan een recente volledige zenderlijst van 1111 - Ziggo Brabant Limburg

waar ze allemaal in staan ook de

Lokale omroep

zenders en vrije zenders dus alles.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

ik moet E2 hebben maar helaas is deze lijst erg verouderd misschien heeft iemand anders een jongere lijst

 

deze mischien zet er wel bij of je E1 of E2 moet hebben wel zo handig

E1 met dreamboxedit erin zetten

E2 met dreamset erin zetten

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom doe je geen cablescan met je box en lees je die uit met dreamset. Daarna kun je ze zelf goed zetten neem ik aan.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit soort dingen lees dank ik in gedachten altijd Hans en Henksat voor hun mooi complete en actuele sat settings.

 

Hopelijk staan er ook gebruikers op in de community die dit structureel gaan regelen voor DVB-C. Alleen heb je daar ook nog eens meer dan 1 regio en meerdere providers,iets wat sat niet heeft. Dat maakt het wel lastiger.

 

Wellicht een idee om per provider / regio stickies aan te maken met laatst bekende settings. Dat nodigd vast gebruikers meer uit voor bepaalde regio/provider de boel gaan bij te houden en is voor het leger behoeftigden eenvoudiger terug te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

denk dat als je een goede Cable.xml maakt dat je altijd een bijgewerkte kanalenlijst hebt

Zorg altijd dat je de juiste freq in deze cable.xml hebt staan die per gebied aangegeven staat alhier http://www.digitalek...ek/tvhome.shtml

in de cable.xml zorg je ook dat de Modulatie of op 64 QAM staat (3) of op 256 QAM (5)

in bijlage een voorbeeld dat ik van de week voor gebied 1111 heb gemaakt en bijgewerkt

Deze staat in mijn DB800

cables.xml

aangepast door tonto54
Link naar reactie
Delen op andere sites

cable xml is ook handig maar een zenderlijst netjes gesorteerd op zender volgorde bv met sub mappen film sport muziek jeugd enz is veel netter en dan gemaakt met dreamset of dreamboxediter .

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...