Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een melding gekregen dat er een kaartwisseling aankomt en ik kan al aangeven wat ik wil

Ik kan kiezen tussen :

 

U hebt het STBP-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

U ontvangt een factuur voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u spoedig toegestuurd.

 

Of

 

U hebt het STBP-pakket en verlengt uw abonnement

U wilt uw huidige pakket behouden en u verlengt uw abonnement . U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een factuur voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso.

 

Of

 

 

U hebt het STBP-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket

U hebt het STBP-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 en Eurosport in HD. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u per maand, per automatische incasso.

 

 

Of

 

U hebt het STBP-pakket en u kiest nu ook voor het HDTV-pakket

U hebt het STBP-pakket en u kiest nu ook voor het HDTV-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard om naast Nederland 1, 2 en 3 in HD ook de HD-zenders uit het HDTV-pakket te kunnen ontvangen. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten voor het STBP-pakket betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso. De abonnementskosten voor het HDTV-pakket betaalt u maandelijks per automatische incasso.

 

 

Met andere woorden moet ik altijd betalen.

Als dat zo is dan betekend dat voor mij het einde van CanalDigitaal.

Ik heb het STBP pakket en als ik het goed begrijpt wordt Ned 1+2+3 in HD uitgezonden en dat kan niet met de huidige kaar ontvangen worden dus moet de kaart omgeruild worden.

Maar ik hoef geen HD kanalen te hebben want mijn TV kan geen HD kanalen ontvangen

Ik ben benieuwd naar jullie mening.


Geplaatst:

welke kaart heeft u nu?

een irdeto card?een seca2 kaart?een seca3 kaart?ik heb van mijn nederlandse persoon ook info gekregen over nieuwe kaart.

wat wijzigd er juist?neem aan dat dit nu toch geen seca4 kan zijn,of toch?

ben benieuwd

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Heeft denk ik betrekking op het volgende,

Geschreven door: Jarco Kriek 20120119_231134_irdeto_card.jpgUitfasering Irdeto codering CanalDigitaal gestart

 

CanalDigitaal begint volgende week met de uitfasering van de Irdeto-codering op haar uitzendplatform. Eigenaar M7 Group S.A heeft dit aan Totaal TV bevestigd. Het gaat voorlopig om een gedeelte van het zenderpakket.

In het verleden heeft CanalDigitaal al meerdere malen kenbaar gemaakt dat men op termijn gaat stoppen met de Irdeto-codering. De door CanalDigitaal gebruikte versie van deze codering is al enige tijd publiekelijk gehackt. Gebruikers van een Irdeto-smartcard kunnen daarnaast ook niet alle tv-kanalen die CanalDigitaal in de pakketvormen basis en familie doorgeeft, bekijken. Veel tv-kanalen worden al langere tijd niet in Irdeto ondersteund.

Per 25 januari zijn de tv-kanalen die op dit moment nog in het familiepakket met de Irdeto-codering worden aangeboden niet meer met een Irdeto-smartcard te bekijken. Het gaat om de Belgische publieke zenders Eén en Canvas/Ketnet en het pornokanaal Dorcel. Abonnees die nog met een Irdeto-smartcard naar deze zenders kijken, krijgen op korte termijn een brief in de brievenbus waarin men wordt verzocht om met CanalDigitaal contact op te nemen. CanalDigitaal doet deze klanten een aanbieding om naar het Mediaguard3-platform te migreren. Na de migratie kunnen deze klanten voor hetzelfde abonnementsgeld naar alle zenders uit het familiepakket kijken, inclusief HD-kanalen in een veel betere beeldkwaliteit.

Het is de eerste stap die CanalDigitaal met de uitfasering van de Irdeto-codering zet. Onbekend is nog wanneer een volgende stap wordt gezet. Duidelijk is wel dat de uitfasering van Irdeto nu actief in gang is gezet en dat op termijn CanalDigitaal alleen zenders in de Mediaguard-codering gaat aanbieden.

 

Bron totaal tv van 19 jan 2012.

 

Groetjes................

Geplaatst: (aangepast)

welke kaart heeft u nu?

een irdeto card?een seca2 kaart?een seca3 kaart?ik heb van mijn nederlandse persoon ook info gekregen over nieuwe kaart.

wat wijzigd er juist?neem aan dat dit nu toch geen seca4 kan zijn,of toch?

ben benieuwd

Gewoon een vervanging voor de oude irdeto kaart die vervangen word door seca 3,was al veel langer bekend dat dit ging gebeuren alleen de datum was nog niet bekend,voor mensen met een seca 3 kaart is er niks aan de hand daar word ook helemaal niks over geschreven.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb de 1e kaart in deze link http://www.canaldigi...l/heractivatie/

En dit is de brief (mail) van CanalDigitaal :

 

Geachte heer .....,

 

 

In uw mail heeft u een vraag over de smartcards die u heeft.

 

De kaart met zwart/geel/grijs is een heel oude kaart die niet meer gebruikt wordt. Hij kan ook niet meer ingeruild worden.

U kunt beter een nieuw exemplaar kopen bij een verkooppunt: http://www.canaldigi...kooppunten.aspx

 

Uw andere kaart met nummer ***************** begint ook te verouderen. In het komende jaar zullen zenders gaan stoppen voor deze kaarten.

Daarom zijn we alvast een actie gestart om zo'n kaart te kunnen vernieuwen.

 

Kijk hiervoor naar de volgende pagina:

http://www.canaldigi.../hdkaartwissel/

 

Het kan zijn dat als u ook een oude ontvanger heeft een nieuwe kaart niet werkt op uw oude ontvanger.

Als u ons belt kunnen we u mogelijk een aardig aanbod doen voor nieuwe hardware.

Bel met 0900-9323 (? 0,15 per minuut) Kies vervolgens: code 1, smartcardnummer: xxxxxxxxxxxxxx , optie 9.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

aangepast door Gerard 76
smartcardnummer verwijderd
Geplaatst:

Ik heb de 1e kaart in deze link http://www.canaldigi...l/heractivatie/

En dit is de brief (mail) van CanalDigitaal :

 

Geachte heer .....,

 

 

In uw mail heeft u een vraag over de smartcards die u heeft.

 

De kaart met zwart/geel/grijs is een heel oude kaart die niet meer gebruikt wordt. Hij kan ook niet meer ingeruild worden.

U kunt beter een nieuw exemplaar kopen bij een verkooppunt: http://www.canaldigi...kooppunten.aspx

 

Uw andere kaart met nummer ********************** begint ook te verouderen. In het komende jaar zullen zenders gaan stoppen voor deze kaarten.

Daarom zijn we alvast een actie gestart om zo'n kaart te kunnen vernieuwen.

 

Kijk hiervoor naar de volgende pagina:

http://www.canaldigi.../hdkaartwissel/

 

Het kan zijn dat als u ook een oude ontvanger heeft een nieuwe kaart niet werkt op uw oude ontvanger.

Als u ons belt kunnen we u mogelijk een aardig aanbod doen voor nieuwe hardware.

Bel met 0900-9323 (? 0,15 per minuut) Kies vervolgens: code 1, smartcardnummer: ******************* , optie 9.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

Je kunt je kaartnummer beter even weg halen.

Geplaatst:

Ik heb de 1e kaart in deze link http://www.canaldigi...l/heractivatie/

En dit is de brief (mail) van CanalDigitaal :

 

Geachte heer .....,

 

 

In uw mail heeft u een vraag over de smartcards die u heeft.

 

De kaart met zwart/geel/grijs is een heel oude kaart die niet meer gebruikt wordt. Hij kan ook niet meer ingeruild worden.

U kunt beter een nieuw exemplaar kopen bij een verkooppunt: http://www.canaldigi...kooppunten.aspx

 

Uw andere kaart met nummer **************** begint ook te verouderen. In het komende jaar zullen zenders gaan stoppen voor deze kaarten.

Daarom zijn we alvast een actie gestart om zo'n kaart te kunnen vernieuwen.

 

Kijk hiervoor naar de volgende pagina:

http://www.canaldigi.../hdkaartwissel/

 

Het kan zijn dat als u ook een oude ontvanger heeft een nieuwe kaart niet werkt op uw oude ontvanger.

Als u ons belt kunnen we u mogelijk een aardig aanbod doen voor nieuwe hardware.

Bel met 0900-9323 (? 0,15 per minuut) Kies vervolgens: code 1, smartcardnummer: **************** , optie 9.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

Geplaatst:

Ik weet niet hoe dat moet dus als een moderator even kan helpen graag en bedankt

Kan mijn berichtje hierboven verwijderd worden.

Sorrie

Geplaatst:

Ik zie dat mijn berichtje is aangepast en mijn kaartnummer is verwijderd, Bedankt

Maar nu graag antwoord op de vraag welke kaart heb ik en is het normaal dat we moeten betalen voor een kaartwissel die CD gaat doen ?

Geplaatst:

Hoi je hebt een seca 2 kaart die uitgefaceerd word, de reden dat die nog werkt is omdat jij er een STBP pakket op hebt zitten.....maar nu moet je een keuze maken.

 

 

Groetjes.....................

Geplaatst:

@gsm,

 

De kaart met zwart/geel/grijs is een heel oude kaart die niet meer gebruikt wordt. Hij kan ook niet meer ingeruild worden.

 

Hiermee wordt een Seca 1 kaart bedoeld.

 

De eerste kaart waar je het over hebt, de zwarte van af links gezien is idd een Seca 2 kaart, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Ok dus ik heb nu een SECA 2 kaart.

STBP blijft bestaan want volgens de site en mijn 1e berichtje kan ik voor het zelfde pakket kiezen alleen moet ik dan wel 35 euro betalen om de kaart om te ruilen.

Dit vind ik tever gaan. Zij willen die kaart eruit halen dus moeten ze ook voor een nieuwe versie zorgen.

Geplaatst:

Ok dus ik heb nu een SECA 2 kaart.

STBP blijft bestaan want volgens de site en mijn 1e berichtje kan ik voor het zelfde pakket kiezen alleen moet ik dan wel 35 euro betalen om de kaart om te ruilen.

Dit vind ik tever gaan. Zij willen die kaart eruit halen dus moeten ze ook voor een nieuwe versie zorgen.

 

...en gelijk heb je, die roversbende probeert overal een slaatje uit te slaan, zij verplichten jou een nieuwe (beter beveiligde kaart) te nemen, laat hun dan ook zelf de kosten maar dragen.

T'is inmiddels, met veel dingen, echt de omgekeerde wereld aan het worden in Nederland...

Geplaatst:

Ik raad je aan om nog niet met de kaartwissel in te stemmen.

Een nieuwe kaart is ook helemaal niet nodig als je geen belangstelling hebt voor Nederland 123 in HD.

De seca2 kaart werkt nog prima met het aanbod van SD kanalen in het Set Top Box pakket.

 

Als ze echt van seca2 af willen, en zo ver is het nog niet, komen ze wel met een beter aanbod.

Vult u rustig aan !!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...