Ga naar inhoud


Kaartwisseling


gsm

Aanbevolen berichten


Ze proberen inderdaad altijd aan geld te komen... In Zweden zijn ze wat dat betreft nog brutaler. Ik betaal maandelijks 59 Kr voor de kaarthuur.... vanaf april heet het overigens geen kaarthuur meer, maar zijn het kosten voor de kryptering/versleuteling.... nou ben ik niet iemand die om versleuteling vraagt, en heb dat dus aan de klantenservice gemeld :) ze hebben wel netjes geantwoord waarom e.e.a. zou 'moeten'. Tja...

Bedenk dus wel dat het nog duurder kan dan wat er in NL geroofd wordt... 12 x 59 kr is 708 Kr, wat nog altijd 78 euro PER JAAR is.... gewoon voor de kaart. Wij hoeven dan ook niet extra te betalen als er een nieuwe kaart gestuurd wordt hahaha...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet ervoor betalen gaan , voor die nieuwe kaart . Kostprijs is schandalig hoog, enja als ze perse willen veranderen zijn de kosten voor hun rekening . Trouwens voor CD/TVV kost die kaart amper een paar € , productie kosten inbegrepen .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze proberen inderdaad altijd aan geld te komen... In Zweden zijn ze wat dat betreft nog brutaler. Ik betaal maandelijks 59 Kr voor de kaarthuur.... vanaf april heet het overigens geen kaarthuur meer, maar zijn het kosten voor de kryptering/versleuteling.... nou ben ik niet iemand die om versleuteling vraagt, en heb dat dus aan de klantenservice gemeld :) ze hebben wel netjes geantwoord waarom e.e.a. zou 'moeten'. Tja...

Bedenk dus wel dat het nog duurder kan dan wat er in NL geroofd wordt... 12 x 59 kr is 708 Kr, wat nog altijd 78 euro PER JAAR is.... gewoon voor de kaart. Wij hoeven dan ook niet extra te betalen als er een nieuwe kaart gestuurd wordt hahaha...

 

 

 

Het STBP pakket kost in Nederland momenteel 75 euro, niet veel goedkoper dus dan in Zweden.

Hier vraagt CanalDigitaal gewoon geld voor alles en nog wat.Het maakt niet uit waar voor maar geld ben je altijd aan ze kwijt.

Het is 1 grote bende welke zich verschuilt achter moeilijk te bereiken site, adres of klantenservice.

De prestaties welke ze leveren zijn van een zeer laag niveau en wat er ook gebeuren moet het lukt nooit in 1 keer.

De meest simpele dingen zoals adres of rekening wijziging van de klant is al een groot probleem.

Een duidelijk beeld geven van wat een bepaald abonnement kost geeft men niet.

Ze rommelen maar wat raak en doen uit lijfsbehoud de verschillende klanten de meest verschillende aanbiedingen.

Ze verdienen meer aan de telefoon rekeningen dan aan de service welke ze niet bieden.

Ze maken misbruik van het feit dat ze de rechten hebben de Nederlandstalige uitzendingen als enige op de satelliet te verzorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet betalen...-->...krijg je geen kaart...simpel..

 

Zij beslissen dat er MOET veranderd worden , dus zijn ook alle kosten voor hun . Zo kunnen ze elk jaar gaan veranderen en kosten doorschuiven naar de abbonee's .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan . Max1x per 5 jaar en een maximum van 15 € aan kosten. Maar zelfs dat zou ik dus gewoon niet doen . De abbonee kan nooit op kosten gejaagd worden omdat bv irdeto nietmeer voldoet aan CD/TVV eisen . De keuze van versleuteling is hun verantwoordelijkheid ! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smoking

dat kun je allemaal wel zo vinden, maar jij hebt iets nodig wat zij bezitten, dus hoe erg je ook lammenteert, als je wilt blijven kijken zul je moeten dokken en is alle commotie verspilde energie.....en......je HOEFT het niet te kopen....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het STBP pakket kost in Nederland momenteel 75 euro, niet veel goedkoper dus dan in Zweden.

 

 

Die 708 Kr of 78 euro per jaar is alleen voor de kaart.... voor het abonnement betaal je nu nog tot 1 mei 119 kr per maand, vanaf 1 mei wordt dat dan 139 Kr per maand. 139 kr is ca 15.50 euro. Voor die 20 Kr extra krijgen we vanaf 1 mei dan wel Kanal8 erbij en ook TV4 en Kanal 5 in HD erbij... en de zender Kanal Global hadden we al een paar weken, maar heb ik tot nu toe niet echt wat aan gehad. De 'Belangrijkste' zenders hebben we dan in HD kwaliteit : SVT1, SVT2, TV4 en Kanal 5. Helaas ontbreekt een andere grote commerciele zender nog steeds, TV3... die zit in het duurdere Familjepaket... maar die is me geen 100 Kr extra waard.

Per maand ben je voor dit 'voordelige' pakket dus 59 Kr + 139 Kr = 198 Kr kwijt, en dat is ca 22 euro per maand. De enige troost is dat het in Noorwegen en Denemarken nóg duurder is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd hoe lang deze kaart het blijft doen.

We gebruiken hem eigenlijk alleen maar in Sverige, ja haha we hebben er een vakantie woning.

Nu weet ik pas sinds kort dat Ned 1-2 en 3 altijd doorgegeven moet worden dus als het echt zo is dat ik zoveel moet gaan betalen voor het omruilen dan hou ik het voor gezien en blijf ik de kaart hopelijk gebruiken voor Ned.1-2 en 3

Ook heb ik gehoord dat zolang die geregistreerd is dan zouden ze ondersteuning moeten geven. Is dat zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,bovenstaand lezend moet je dus zorgen dat je SECA2 kaart defect raakt.

Laat de hond erin bijten of geef 'm ff aan kleine kinderen als speeltje.

Je krijgt dan gratis een vervangende kaart toegestuurd. :)

En dat zal heus geen SECA2 zijn maar een SECA3.

 

Probleem opgelost.

 

 

 

Laat je niet naaien door €35 te dokken voor die kaart.

Wie het laatst naait,naait het hardst :grin:


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...