vdsm Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Dit is een goedkope HD-ontvanger. Ik heb alle zenders van TV-vlaanderen + de FTA , maar één HD, Canvas HD, één SD en canvas SD NIET. Heeft iemand hetzelfde probleem en hoe kan dit opgelost worden? Op mijn DB800 PVR heb ik wel deze zenders.
Hellum Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 (aangepast) dit kon beter in overige ontvangers, zie http://www.sat4all.c...alen-niet-open/ MVG. Gerard 11 april 2012 aangepast door Hellum If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
satjojo Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 tja, heb dit vroeger ook nog gehad, het duurt zowiezo langer dan andere zenders vooraleer er beeld is..... heb er toen andere fw ingezet en hem een hele nacht laten lopen om de nieuwe kanalen te scannen
miele Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 ccam.prio - replace.lst moeten vervangen/bijgewerkt worden. Mail me evt. voor bijlagen op te sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen