Ga naar inhoud


Geen beeld op alle nl zenders?


HD_freak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Lijkt of ze iets met die kaarten aan het klooien zijn net valt collega aan de telefoon en die heeft vanaf een uur of negen geen beeld meer??? Zelfde configuratie als hier.

 

Als ze dat zouden doen krijg je wel een waarschuwing van je decoder dat er een gecodeerde zender is of iets dergelijks, zou dan eerder een encoder probleem kunnen zijn, ik zag namelijk wel in het begin van de avond een paar haperingen in de codering....

 

Groetjes........................

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Stel je niet zo aan joh een foutje kan altijd gebeuren.

Hoeveel van die vauten moet ik nog slikken van een leverancier die doet en beperkt waar die zin in heeft en zich aan geen een wet houd!

Zijn geen fouten meer maar blunders!

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel van die vauten moet ik nog slikken van een leverancier die doet en beperkt waar die zin in heeft en zich aan geen een wet houd!

Zijn geen fouten meer maar blunders!

 

Dus 20 minuten geen beeld hebben is iets waar jij je ontzettend boos over maakt ?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>Stel je niet zo aan joh een foutje kan altijd gebeuren

 

Wie gaat er nu ook 's avonds zitten te klooien als iedereen zit te kijken, dat hebben zelfs de share servers door :)

 

Dom dom dom

 

 

 

 

 

 

 

.

aangepast door Snoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ de Beek,

 

 

Zo zie ik jou bericht......de tijd op mijn pc klopt,

 

DeBeek Geplaatst: vandaag, 20:13

 

 

Sat4all Core Member

  • ../../uploads/profile/photo-thumb-35287.jpg
  • Members
  • 4198 berichten

jouw bericht is om 21:09 geplaatst..

 

Zet gewoon je tijdzone goed..................

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Dus 20 minuten geen beeld hebben is iets waar jij je ontzettend boos over maakt ?

 

Ja omdat er de laatste tijd dingen zijn gebeurd waar ik als klant alleen maar nadelen van ondervind !

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch denk dat het gewoon een signaal kwestie is geweest, ondanks het weer niet heel triest was. Ik heb geen seconde zonder beeld gezeten. Ik heb wel een wavefrontier 90cm die 500% uitgericht staat. Mijn schoonvader belde, die zit hier 500 meter hemelsbreed vandaan, die had geen beeld met een 78cm triax en wellicht afstelling niet 100% Die tuner gaf ook aan, no data op transponder en dat heeft niks met zijn abonnement te maken.

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...