Terradon Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Ook hier op de site is er wat mis.......kijk maar naar welk uur je bericht is geplaatst....zit een uur tussen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 jouw bericht is om 21:09 geplaatst.. Zet gewoon je tijdzone goed.................. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Terradon Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Lijkt of ze iets met die kaarten aan het klooien zijn net valt collega aan de telefoon en die heeft vanaf een uur of negen geen beeld meer??? Zelfde configuratie als hier. Als ze dat zouden doen krijg je wel een waarschuwing van je decoder dat er een gecodeerde zender is of iets dergelijks, zou dan eerder een encoder probleem kunnen zijn, ik zag namelijk wel in het begin van de avond een paar haperingen in de codering.... Groetjes........................ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Stel je niet zo aan joh een foutje kan altijd gebeuren. Hoeveel van die vauten moet ik nog slikken van een leverancier die doet en beperkt waar die zin in heeft en zich aan geen een wet houd! Zijn geen fouten meer maar blunders! VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Hoeveel van die vauten moet ik nog slikken van een leverancier die doet en beperkt waar die zin in heeft en zich aan geen een wet houd! Zijn geen fouten meer maar blunders! Dus 20 minuten geen beeld hebben is iets waar jij je ontzettend boos over maakt ? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 (aangepast) >>Stel je niet zo aan joh een foutje kan altijd gebeuren Wie gaat er nu ook 's avonds zitten te klooien als iedereen zit te kijken, dat hebben zelfs de share servers door Dom dom dom . 11 april 2012 aangepast door Snoopy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Terradon Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 (aangepast) @ de Beek, Zo zie ik jou bericht......de tijd op mijn pc klopt, DeBeek Geplaatst: vandaag, 20:13 Sat4all Core Member ../../uploads/profile/photo-thumb-35287.jpg Members 4198 berichten jouw bericht is om 21:09 geplaatst.. Zet gewoon je tijdzone goed.................. 11 april 2012 aangepast door Terradon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pendragon1 Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Bij mij was beeld ook weg, nu weer terug. Over de tijd: ik zie het ook een uur te vroeg. En mijn tijd en tijdzone staat prima. Op een ander forum zie ik de tijd zoals het moet zijn. 1x DM900 en 1xDM800 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Dus 20 minuten geen beeld hebben is iets waar jij je ontzettend boos over maakt ? Ja omdat er de laatste tijd dingen zijn gebeurd waar ik als klant alleen maar nadelen van ondervind ! VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Tijdzone goed zetten en Zomertijd correctie in je Forum instellingen goed zetten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Terradon Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 @ DeBeek, Thanks.....ik zit weer in dezelfde tijdzone.........raar was me nog nooit eerder opgevalln en heb dit ook nog nooit ingesteld of zoiets...altijd standaard gelaten. Groetjes......................... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Ja omdat er de laatste tijd dingen zijn gebeurd waar ik als klant alleen maar nadelen van ondervind ! Zal wel aan mij liggen maar heb geen idee waar je het over hebt. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Kaartbeperking ooit van gehoord............... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pendragon1 Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Tijdzone goed zetten en Zomertijd correctie in je Forum instellingen goed zetten.. Thanks. Moet toch iets gebeurd zijn (globaal) want ik heb dit nooit gehad en ineens is het zo..... 1x DM900 en 1xDM800 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ptje Geplaatst: 11 april 2012 Delen Geplaatst: 11 april 2012 Toch denk dat het gewoon een signaal kwestie is geweest, ondanks het weer niet heel triest was. Ik heb geen seconde zonder beeld gezeten. Ik heb wel een wavefrontier 90cm die 500% uitgericht staat. Mijn schoonvader belde, die zit hier 500 meter hemelsbreed vandaan, die had geen beeld met een 78cm triax en wellicht afstelling niet 100% Die tuner gaf ook aan, no data op transponder en dat heeft niks met zijn abonnement te maken. gr. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen