sattv4iedereen Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 bij de google ads is er een bedrijf sterk opgekomen,die aan scherpe prijzen de clone's verkoopt van db's.die was hier ook tijdelijk te zien,maar gelukkig nu niet meer te zien,maar overal kom je hem tegen bij google ads,en blijkbaar is die niet bang.mocht ik duits kunnen,en weten naar waar ik moet schrijven,dan zou ik eens een mailtje doen naar daar met de vermeende website. mischien een werkje voor de mods,en als ze een beloning krijgen,dan hebben ze meteen geld om het forum een tijd draaiende te houden. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator wiz Geplaatst: 11 april 2012 Moderator Geplaatst: 11 april 2012 Tuurlijk, wij als mods hebben geen baan en prive leven en buiten het in goede banen leiden van dit forum hebben wij vrije tijd zat VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Hotzenwalder Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Als Dream Multimedia ons nodig heeft om die kloons op te sporen neem ik ze als bedrijf niet meer serieus. Die dingen komen trouwens met scheepsladingen vol uit China. Als je onbewust zo'n ding koopt ben je genaaid, maar er zijn ook mensen die er bewust een kopen. Misschien moet DM zich afvragen waarom? Ik verwacht sowieso dat ze steeds minder gaan omzetten omdat VU+ en Xtrend erg goed bezig zijn. Jammer dat zij ook 400 euro voor een box blijven vragen. 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen