Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren wilde de Vu+ Duo opeens niet meer reageren. Heb de stroom er een uurtje afgehad maar nu blijft hij hangen op "Starting". Onbereikbaar via het netwerk, geen beeld. Heb de laaste OpenPLI erop staan en die was bijzonder stabliel.

Iemand een suggestie?

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Even opnieuw flashen of een back-up terug plaatsen (als je die hebt uiteraard).

Ik heb ook wel eens gehad dat er helemaal niets op het display kwam ook na herhaald opstarten niet, wat toen hielp was even opstarten met een USB stick om te flashen maar zodra "reading USB" kwam de stick eruit en opnieuw opstarten, toen liep die wel goed door.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Een verouderde bootloader kan het niet zijn want hij draaide al de laatste Openpli.

Ook was er niet ge-update dus lijkt een verouderde bootloader uitgesloten.

• Moderator
Geplaatst:

enige wat uitsluitsel kan geven is telnetten of ssh naar je box om te kijken of er nog iets van een foutmelding komt. Mijn duo is een keer gestruikeld over een rotte skin, en voordat ik een backup ging terug zetten heb ik met de hand de skin naar default gezet en toen bootte hij wel.

Als je ook niet kan telnetten zou je met een seriele kabel op het console log nog kunnen kijken wat er mis is gegaan, maar als je daar geen heil in ziet is opnieuw flashen of een backup terug zetten natuurlijk ook een manier om je box weer aan de praat te krijgen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Nieuwe flash gedaan maar ook die wilde niet voltooien. Opengemaakt en ik vond een condensator die bol stond, probleem opgelost....

Dacht dat ik daar van af was toen ik de TopField de deur uit deed, lol.

Dank voor de reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...