Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Mijn Dreambox 800HD heeft de geest gegeven en ik ben van plan om een nieuwe Dreambox aan te schaffen.

Nu heb ik thuis ook een WD TV staan en eigenlijk wou ik die ook al vervangen voor een Xtreamer. Het schijnt dat je met een Dreambox ook MKV en AVI files kan afspelen maar nu vraag ik me af wat nou echt gesupport word. Ik kan het nergens echt duidelijk vinden.

Wat zijn de beperkingen van de Dreambox qua mediaplayer? DTS/Resolutie/Bitrate/Andere dingen waar ik op moet letten?

Verder vroeg ik me af als er geen onderling verschil is tussen de 500HD en 800HD SE mbt de mediaplayer welke beter werkt?

Ik heb hier een single tuner opstelling (Wel switch) dus ik heb geen behoefte aan meerdere tuners. Verder is snelheid altijd welkom natuurlijk. Dus welke is de beste keus? (Het verschil tussen beide is maar een paar tientjes in prijs)

Bedankt!

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Geplaatst:

Hoi Devrim,

Is de 800 hds niet te repareren, want ook die kan mkv en avi direkt afspelen, kwestie van de goeie image.

Hier kan ik via het netwerk de files die op de HDD van de 8000 staan afspelen op de 800 in de slaapkamer!

Wat is er precies met de 800 hd loos?

mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Geplaatst:

Degene die ik nu heb is een clown. Heb er spijt van gehad sinds ik het gekocht had. Er mee terug gaan is natuurlijk geen optie. Iig is de tuner er van kapot. Als de tuner in zit krijg ik een error op het schermpje van de dreambox en haal ik die er uit boot ie door. Om nu een tuner te gaan bestellen is me teveel moeite gezien wat voor box het is. Iig ik heb de 800HD SE al besteld. Hopelijk zarterdag al in huis! En dan kijken maar of ie van alles afspeelt vanaf een usb stickje

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen