Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een FrizBox 7390 en die wil ik aansluiten op de Online internet provider waar nu een HUAWEI HG655d modem zit,maar ik krijg geren verbinding .Weet iemand de instellingen voor deze modem Ik krijg wel te zien dat ik een DSL verbinding heb maar er wordt geen internet verbinding weergegven.En de vraag is kan de Frizbox de Huawei vervangen?Graag zoveel mogelijk info hierover.

Geplaatst:

Niemand die daar wat van weet?Hoe je een FritzBox op een Online internetprovider koppelt?

Deze instellingen heb ik maar geen verbinding.

instellingen die ik van Online heb gekregen zijn

VPI/VCI: 8/35

Protocol: EthoA (Ethernet over ATM)

Encapsulation: RFC 1483 Bridged IP LLC

Wan Ipaddress: automatic (via DHCP)

QoS: UBR

Geplaatst:

Heb je het (Engelstalige) handboek bij AVM gedownloaded en gelezen?

De volledige automatische configuratie kan volgens het handboek ca. 5 tot 10 minuten duren.

Via de Wizard zou je met een vraag en antwoord spelletje de nodige gegevens moeten kunnen invoeren.

Lukt het dan nog niet, dan kun je met "Advanced settings" alles handmatig instellen.

Geplaatst:

Heb je het (Engelstalige) handboek bij AVM gedownloaded en gelezen?

De volledige automatische configuratie kan volgens het handboek ca. 5 tot 10 minuten duren.

Via de Wizard zou je met een vraag en antwoord spelletje de nodige gegevens moeten kunnen invoeren.

Lukt het dan nog niet, dan kun je met "Advanced settings" alles handmatig instellen.

Ja oke maar de handmatige instellingen die ik hier heb werkt niet dus is er een andere oplossing bvb moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen of niet.

Geplaatst: (aangepast)

Heb je dit gelezen?

Ja daar heb ik die instellingen ook vandaan.maar ik krijg dus wel dsl verbinding maar geen internet De Fritzbox geeft eerst groen aan zegt dat de DSL oke is daarna gaat hij automatisch naar de instellingen zoeken maar naar een minuut krijg ik een rode zoekbalk met de text geen provider gevonden.

Deze instellingen komen uit mijn HUAWEI modem:

ATM1_8_35

ATM verbinding: Ingeschakeld

Verbindingsnaam: ATM1_8_35ATM2_8_48

VPI/VCI: /

DSL latency: Pad0 Pad1

DSL-verbindingstype: EoA PPPoA

VLAN: Ingeschakeld

VLAN ID: [0-4094]

802.1P: [0-7]

Encapsulatie methode: LLC VCMUX

Service type: UBR zonder PCRCBRNiet-realtime VBRRealtime VBR

Maar sommige kan ik niet in de FritzBox zetten.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Er lijken inderdaad problemen te zijn met t-mobile als je firmware versie 84.05.21 gebruikt. Bij tweakers vond ik deze oplossing:

Via support desk van AVM - tijdelijk workaround als je in nieuwe firmware 84.05.21 problemen hebt:

bij Telephony / Regional Options de landinstellingen wijzigen naar Belgie ipv Nederland.

Wel even opletten dat je bij "Own Telephone Numbers" niet de landcode meegeeft door daar een haakje te zetten.

Daarna zou alles weer moeten werken.

AVM werkt aan een definitieve oplossing. smile.gif

Geplaatst:

Er lijken inderdaad problemen te zijn met t-mobile als je firmware versie 84.05.21 gebruikt. Bij tweakers vond ik deze oplossing:

I.d.d ik gebruik de laatste firmware 84.05.21. Ik ga verder stoeien net zolang tot niks meer werkt hihih.i nee gewoon blijven proberen.

Geplaatst:

Met die firmwareversie zal je nooit een verbinding krijgen.

Je moet downgraden naar een vorige versie.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Geplaatst:

Met die firmwareversie zal je nooit een verbinding krijgen.

Je moet downgraden naar een vorige versie.

Met de vorige versie deet hij het ook niet, met deze nieuwe versie kom ik verder dan met de vorige.

Geplaatst:

Met de vorige versie deet hij het ook niet, met deze nieuwe versie kom ik verder dan met de vorige.

Nu zie ik dat de vorige versie FRITZ.Box_Fon_WLAN_7390.en-de-es-it-fr.84.05.15.image is wie heeft de 1 na laatste versie voor mij?

Geplaatst:

De laatste officiële versie was 84.05.06, daarna waren er nog beta versies. Die 84.05.15 versie is mij helemaal onbekend. De 84.05.06 versie heb ik wel voor je, maar volgens mij moet je die op een speciale manier flashen. En hoe krijg ik 15MB bij jou?

Geplaatst:

http://www.avmp.nl/# daar staat hij onderaan.

Even "Fritzbox 7390" aanklikken en dan zie je hem, bij vorige stabiele firmware.

Suc6,

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen