Beheerder Michel Geplaatst: 13 april 2012 Beheerder Geplaatst: 13 april 2012 Dit heeft te maken met een update van de forum software die via een auto-installer van de leverancier loopt en een stuk minder soepel werkt dan beloofd. Die installer loopt nog steeds. Geen idee wat we nog kunnen verwachten Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Spannend, maar ik kan alweer lezen en posten kortom het gaat vooruit!
Gene 1225 Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 en nu dus weer niet , of wel , ik probeer ook maar op goed geluk ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Beheerder Michel Geplaatst: 13 april 2012 Beheerder Geplaatst: 13 april 2012 Nou, ik ben er klaar (mee) Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gene 1225 Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Nou, ik ben er klaar (mee) nog niet helemaal , Michel , er zitten nog onregelmatigheden : kijk maar eens onderaan naar de namen van de leden/gasten . Nog geen weekend voor jou :whistle: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Beheerder Michel Geplaatst: 13 april 2012 Beheerder Geplaatst: 13 april 2012 Screenshot? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Zie bijlage. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gene 1225 Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Error: Could not load template 'facebookShareButton' from group 'global' 0 gebruiker(s) lezen dit topic leden, gast(en) en anonieme gebruiker(s) <<<, <<<, <<<, <<<, <<<, Reageer op de geciteerde berichten Wissen Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Beheerder Michel Geplaatst: 13 april 2012 Beheerder Geplaatst: 13 april 2012 Hmm, dikke ellende iedere keer met die updates. Aangezien het geen kritiek probleem is, morgen maar even verder kijken. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gene 1225 Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Yep , we kunnen zo wel verder : nice weekend . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
BokkieBok Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Ik dacht dat grote updates altijd 's nachts gebeurden. Dan heb je overdag er geen last van. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
theparasol Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Jah, bij commerciele sites is dat misschien zo maar dit is voor hobbyisten door hobbyisten. Tijd/zin moet er zijn. Aanleiding voor de update zal wel die recente sql injection zijn. Dan is het altijd raadzaam om ff alle moertjes aan te draaien want blijkbaar heeft zo'n lamme cybercowboy je op de korrel.
Eddy VL Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Ah, ik vind het knap dat jullie dat "beestje" zo snel gevonden hebben en er de antivirusspuit hebben opgezet... En dat jullie een feestje bouwen is zeker verdiend. Alleen, het is soms te zien in de layout... Dat is nu verdwenen, maar het ziet er nu zo uit: Volgens mij beginnen jullie toch al dubbel te zien... (Ontkennen kan niet meer...) :lol: Een beetje lol moet kunnen Eddy Vl
theparasol Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Al was sat4all zo'n oud bbs textbased forum, kwam ik er nog wel Ik kan weer posten en lezen en dat is het voornaamste. Misschien ff op de homepage zetten dat er work in progress is want anders staat het hier aankomen weekend zwart van de topics mbt forumengine / layout
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen