Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb hier een laptop met een usb dongle. nu wil ik van de laptop een hotspot maken zodat ik met mijn android telefoon op het internet kan.

Weet iemand iets waarmee dat kan ?

The birdman has left the building

Geplaatst:

Ook wel handig om te vermelden welke software er op de laptop staat... Windows XP? Windows 7? ........

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ook wel handig om te vermelden welke software er op de laptop staat... Windows XP? Windows 7? ........

Staat in de title laptop XP dus windows XP

The birdman has left the building

Geplaatst:

Staat in de title laptop XP dus windows XP

Je hebt helemaal gelijk..

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Volledig draadloos werkt niet, je moet altijd je laptop aan een lan aansluiten.

Dan kan je het wifi gedeelte gebruiken om je laptop als hotspot te gebruiken.

In onderstaand filmpje wordt (in het Engels) uitgelegd hoe je je laptop moet instellen om als router te gebruiken.

Eerste wordt uitgelegd hoe het werkt onder vista en mac, daarna krijg je de uitleg voor win XP

http://www.youtube.com/watch?v=GI-s5x4lLLw

Maar waarom die moeite doen om dit via een laptop te doen als je dit met een simpel routertje kan oplossen?

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

De dongle vervangt de bedraadde aansluiting, dus ja dat kan ook.

Geplaatst:

Sorry had dat even over het hoofd gezien

DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen