Ga naar inhoud


nieuwe fw installeren android telefoon


Aanbevolen berichten


mijn kameraad heeft een samsung wave2 met bada software op,die de nederlandse taal niet heeft.kan die firmware zelf vervangen worden door andere nederlandse firmware?kan dit via de bestaande data kabel,of hoeft men hem open te vijzen en/of speciale soft en datakabel nodig te hebben om dit te doen?

alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb sindskort een HDC S9220 android telefoon en wil deze voorzien van een nieuwe image. ivm NL taal en de vele troep die er standaard op geinstalleerd staat.

 

Wie helpt me op weg....

Kan bijv. elke rom geinstalleerd worden? of is het merk afhankelijk. Draai nu android 2.3.4

 

Als ik je merk naam als lees van je telefoon dan betreft het vast en zeker een cloon van een HTC model helaas houdt dat voor jou in dat je niet zomaar een android versie(origineel HTC) erop kunt zetten hij zal toch echt specifiek voor jouw toestel moeten wezen.

zoeken op XDA-Developers met jouw specs - processor enz..geeft misschien de meeste kans op succes....al vrees ik het ergste.

 

mijn kameraad heeft een samsung wave2 met bada software op,die de nederlandse taal niet heeft.kan die firmware zelf vervangen worden door andere nederlandse firmware?kan dit via de bestaande data kabel,of hoeft men hem open te vijzen en/of speciale soft en datakabel nodig te hebben om dit te doen?

alvast bedankt.

 

Een Samsung Wave is GEEN android toestel...wel is het mogelijk om er evt Android op te zetten.

Lees op XDA-Developers hoe..???natuurlijk is enige computer / software kennis wel handig.

 

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...