Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ,

ik gebruik dreambox 800 se en heb astra1 en 3 ontvangst.

Ik heb newnigma2 v3.3.2 met cccam 2.3.0

via de flashfxp heb ik de softcam keys eringezet met succes. maar sommige kanalen openen niet zoals :canalsat france; boomerang en boing france omdat deze mgcamd 1.38 hebben..

Ik heb wel deze geinstalleerd via de services.

maar het is niet mogelijk om ze alle 2 te gebruiken dus moet ik eerst cccam uitzetten en mgcamd aan.

Is er een oplossing om ze alle twee te gebruiken ?

Geplaatst:

cccam+oscam gebruiken of oscam apart

oscam vervangen door een gepatchte versie (oscam-ymod)

SoftCam.Key hernoemen naar oscam.keys en deze aan de map config toevoegen

en je hebt gelijk ook de tnt sd en hd zenders erbij

samen met alle andere zenders die met de overige softcam emu's opengaan

Geplaatst:

Je kunt twee gelijk gebruiken tegelijk tijd.e hebt Emu mgcamd staan ,denk var/keys daar staat een bestand die heet mg_cfg,die openen en bij regel G{33} ipv G{01}.dan daarna mgcamd activeren en normaal gesproken gaat CCCam en Mgcamd werken tegelijk tijd.laat mij iets weten

Geplaatst:

Ja Hollander95 dat klopt, maar helaas bij de nieuwe versie van de enigma 2 loopt deze na zo 20minuten vast.

men moet dan weer de box resetten.

Met de versie 1 van de enigima2 was dit geen probleem maar versie 2 geeft dus wel problemen.

Geplaatst:

Nee hoor, je moet je MG_cfg goed instellen, gebruik hem nu al 3 maanden, ook op de laatste Pli loopt ie goed

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen