Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb jullie advies en kennis nodig :)

Ik heb een DM500 HD die niet meer opstart, deze werkte vanochtend nog en na een herstart werkt deze niet meer, bij het opstarten gaat het groen lampje even branden en springt deze over na het rood lampje. Deze start verder niet door en ik krijg niets op het scherm te zien.

Als ik deze opstart met de knop ingedrukt dan krijg ik wel het groene scherm en kan ik via het webinterface op de dream komen en kan ik een image kiezen en laden, na het laden herstart ik de dream (via de knop in het interface of de aan-uit knop) maar het helpt niet en ik krijg weer het groene lampje en daarna het rode.

Ik heb zowel met een Openpli image als een origineel image getest.

Daarna heb ik via een mini usb en de laatste Dreamup geprobeerd maar ook dat heeft niet geholpen.

Ook daar kan ik een verbinding maken maar blijft deze hangen op "upload complete, waiting for acknowledge".

De Flash knop blijft dus grijs en er gebeurd verder niets.

Iemand nog een tip/advies voor deze terug gaat? Er zit gelukkig nog garantie op :D, maar het zal wel enkele weken duren voor ik die dan terug krijg...

Alvast bedankt

CT ET9000 1000GB Openpli Oscam

DM800HD 320GB Openpli CCcam 2.3.0

Triax 88cm, 4 twin Lnb's,2x 4/1 diseqc

Geplaatst: (aangepast)

Ja dat weet ik ook maar deze blijft grijs, en de tekst wordt niet zwart, ik kan de knop dus niet gebruiken. Alleen de knop "Disconnect" is bruikbaar.

aangepast door kleine Prutser

Geplaatst:

Hoi Satwave,

Dank voor de link maar ik heb de laatste bootloader (84) ergens einde 2011 geïnstalleerd toen die net uit was..

In het webinterface staat ook netjes dat het bootloader 84 is.

Toch opnieuw de bootloader laden dan??

Geplaatst:

Ja dat weet ik ook maar deze blijft grijs, en de tekst wordt niet zwart, ik kan de knop dus niet gebruiken. Alleen de knop "Disconnect" is bruikbaar.

dan F5 toets eens een keer drukken?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Zou het nog een keer proberen.

Lijkt alsof je alles gedaan hebt wat je als gebruiker kunt doen. Mijn DM500 HD moest zeer kort na de aanschaf retour

voor reparatie met een beroep op garantie.

Vrees dat er niets anders op zit.

Mvg.

Geplaatst:

Tja ik denk ook dat ik alles geprobeerd heb, ik ga vanavond de bootloader (84) opnieuw laden en kijken of het helpt en daarna nog het image van DM of Openpli maar ik ben idd bang dat ik die terug moet brengen voor reparatie...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...