Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Tijdens de installatie van een .exe bestand kreeg ik nadien de volgende foutmelding.

Application error

- Exception eaccessviolation at 000029FD.

- Access violation at address 004029FD in .exe

- Read of address 0000010C

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen om zo het programma te kunnen installeren zonder foutmeldingen.

Ik gebruik Norton Internet Security 2009, Internet Explorer 9 en Windows 7.

ik weet wel nog dat ik vergeten was lopende programma's zoals de Internet explorer af te sluiten, zou dit misschien hier iets mee te maken kunnen hebben.

Alvast bedankt voor de hulp en commentaar.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

De vraag is meer wat je probeerde te installeren.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst: (aangepast)

Live TV op PC 2010

Live TV op PC werkt niet meer, er wordt een oplossing voor het probleem gezocht.

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt, het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is, ik kan dan enkel nog het programma afsluiten.

Dan verschijnt de application error.

Heb reeds geprobeerd het programma opnieuw te installeren maar de foutmelding blijft.

Heeft het misschien iets te maken met active X of Windows installer?

Aanpassing, ik gebruik windows7, Norton Internet Security 2012 ipv 2009. en Internet Explorer 9

Het is oorspronkelijk een .net bestand die ik opende vanuit winrar, dit is toch niet de oorzaak van de foutmelding?

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met Microsoft Net Framework?

Het was een .net bestand en ik heb in Winrar het .exe bestand uitgevoerd en dit gaf de foutmelding.

Kan ik Microsoft Net Framework eventueel opnieuw downloaden, welke werkt samen met Windows 7?

Timm1983

Geplaatst:

Ik heb eens gekeken in het registry, regedit

Bij H local machine, software, .netframework zie ik het volgende

Standard Reg_SZ

InstallRoot Reg_SZ C:\windows\microsoft.net\framework

Standard Reg_SZ geeft geen waardegegevens, klopt dit?

Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat het iets met .netframework te maken heeft die foutmeldingen, en er is ook zo weinig over te vinden.

Geprobeerd met deinstalleren maar niets helpt.

Timm1983

Geplaatst:

.net krijg je gewoon mee met windows update. Anders voer je windows update even uit en kijk je of er een download beschikbaar is.

Blijft de fout dan support van de leverancier vragen.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Geplaatst:

Het was een .net bestand en ik heb in Winrar het .exe bestand uitgevoerd en dit gaf de foutmelding.

Pak eerst eens het rar bestand uit naar je hdd en start dan de exe op van in de uitgepakte map in plaats van hem vanuit winrar te starten.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Pak eerst eens het rar bestand uit naar je hdd en start dan de exe op van in de uitgepakte map in plaats van hem vanuit winrar te starten.

Ja ik dacht hetzelfde. Snap nog steeds niet waarom mensen bestanden vanuit een compressie programma proberen te runnen.

Als ik de foutmelding zo lees dan lijkt het meer op een rechten probleem omdat het in een temp map wordt gedumpt of iets in die geest.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Vanuit een compressie programma runnen kan best onder bepaalde voorwaarden:

1. Het betreft één executable die dus geen andere files uit het archief nodig heeft;
  2. Winzip gebruiken, die vraagt of hij alles even moet uitpakken in een tijdelijk map.

Als het een ZIP is kan Windows het zelf ook goed aan. Ik gebruikte laatst knippen vanuit een ZIP en toen waren de bestanden inderdaad verplaatst.

Geplaatst:

Hm, weinig over te vinden behalve dat het een registry cleaner is. Ik zou het niet gebruiken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen