Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het wil SBS6 maar niet lukken om te scoren met nieuwe amusementsprogramma's in het weekend. Gisteravond gingen de grote show Wat Schat je? en het komisch bedoelde Bonkers in première, maar de kijkcijfers zijn dramatisch, blijkt uit de gegevens van KijkOnderzoek.

Lees verder:

http://www.volkskran...hows-SBS6.dhtml

Bron Volkskrant

Ik vraag:

Zou Sanoma terugtrekken uit SBS en RTL Nederland overnemen? SBS6 en Net5 zullen verdwijnen en plaats voor RTL 6 en RTL 9. Veronica en radiostations blijven bestaan. Dat hoop betere programma`s voor SBS zenders. Is dat goed idee?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

zijn de slechte kijkcijfers niet hun eigen fout?ze jagen kijkers weg,door voortdurend hun programma's te onderbreken voor dezelfde reclamespots.ik ben al lang ex commerciële kijker :grin:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Dat doen ze bij RTL ook en daar wordt wel goed naar gekeken.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

De enige leuke programma's op sbs 6 vind ik huizenjacht, peter r. de vries en undercover in Nederland. De rest is het kijken niet waard. Al die Engelse shows kun je ook op ITV of Channel 4 kijken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Ik denk dat Nederlands Camping zender nummer 1 SBS6 er niet meer bovenop komt, en ik kan er niet mee zitten hoewel ik hoop dat zusterzender Net5 overeind blijft. daar lopen een paar goedbekeken series zoals Greys Anatomy en spin off Private Practice. Ook een programma als Peking Express is zeker geen pulp te noemen hoewel de huidige serie minder is dan de vorige met de Belgen erbij in Zuid Amerika.

Wat SBS betreft: we hebben al een schijtlollige zender in Nederland: RTL4, er is eigenlijk geen plaats voor een tweede.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik kijk nog liever met tegenzin, een film waar ik de taal niet van ken, een franse of arabische op film1 dan dat ik naar die reclame zenders kijk, bah bah, ben blij dat ik alleenstand ben en niet verplicht die onzin programma's moet kijken van een ''liefje''

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Van die reclames heb ik totaal geen last, als ik iets van een commerciële zender wil bekijken, zoals bijvoorbeeld Voetbal International, neem ik het altijd op, reclames zijn binnen twee seconden overgeslagen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• Moderator
Geplaatst:

Dat felle logo wat ze in beeld hebben staan is niet gezond voor sommige generaties Plasmaschermen.

Ik heb thuis uitgelegd, dat kijken naar deze zender schadelijk is voor het scherm.

Probleem met de reklame onderbreking door stukjes programma meteen opgelost, deze zender komt hier dus niet op het scherm!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

SBS6 was bij het begin in 1995 nog wat anders, soms wat pikant. In de loop van de tijd is zoetiger en zoetiger van smaak geworden.

Vroeger ( toen alles nog goed was...) had je nog Goedele Liekens bij SBS6 :D

Geplaatst:

hier in belgië,kijk ik ook niet naar die troep commerciële zenders.er wordt al dag en dauw geklaagd door de commerciële zenders,dat hun programma's teveel worden opgenomen,en wensen hierin maatregelen.als de aanbieder door druk van deze,het onmogelijk maakt om te zappen en door te spoelen tijdens een reclameblok,dan verdwijnen deze zenders automatisch achter het kinderslot,en dan staan ze niet meer in de zenderlijst :grin: gevolg nooit een blokkering :D .als ze ons proberen te chanteren om geld te vragen om te kunnen opnemen,dan vliegt alles buiten.

misschien top offic,maar ben bang,dat dit misschien ooit komt :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik kijk ook alleen nog naar SBS6 voor peter r. de vries , undercover in Nederland , wegmisbruikers en overtreders, de rest nooit.....

als peter r. de vries weg valt vallen ze in een diep gat :grin:

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

ik kijk ook alleen nog naar SBS6 voor peter r. de vries , undercover in Nederland , wegmisbruikers en overtreders, de rest nooit.....

als peter r. de vries weg valt vallen ze in een diep gat :grin:

Het beste idee was ook altijd wel redelijk tot ze die schreeuwbek van een bo van ellende er op gezet hadden.

Geplaatst:

Kan SBS6 niet gewoon opgedoekt worden? Er zijn gewoon teveel commerciele zenders met veel herhalingen en Buitenlandse meuk.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

snap ook niet dat die eikel van Beau op de tv moet komen....net als Piet Prutser.....met zijn voorspelling

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

zijn de slechte kijkcijfers niet hun eigen fout?ze jagen kijkers weg,door voortdurend hun programma's te onderbreken voor dezelfde reclamespots.ik ben al lang ex commerciële kijker :grin:

ik lees:

zijn de slechte kijkcijfers niet hun eigen fout?ze jagen kijkers weg,door voortdurend hun reclamespots te onderbreken voor dezelfde programma's. loldev.gif:grin:loldev.gif

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...