Ga naar inhoud

mijn kaarten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nieuwe kaarten n.l. de atmel at90s8515-a/24lc64 en de silver microchip 16f877/24lc64.<BR>de mastera 2<BR>echostar ad 3000 ip<BR>module seca 1.05 en via red 4.81<BR>vraag:<BR>wat is de beste software voor seca?<BR>wat is de beste software voor viacess?<BR>wat voor silvercard 2?<BR>wat voor funcard 2?<BR>gaarne info van iedereen die hier meer van weet<BR>met vr.gr.<BR>debo<BR>alles per email naar <BR>wat voor funcard 8515-a? deboger@hetnet.nl laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

M'n beste Debo.<BR>Zo te zien heb je een aardig potentieel rondom je verzameld.<BR>Hiermee moet het lukken om het een en ander te decoderen. Echter waar alles om draait is de hobby. Het uitknobelen van hoe, wat en waarom. In plaats van te investeren in spullen kun je beter eenvoudig beginnen en wat meer investeren in tijd om te leren hoe alles in elkaar steekt en van daaruit je kennis en spullen uit te breiden.<BR>Let wel je moet dit niet negatief uitleggen.<BR>Als je het anders ziet kun je net zo goed naar de commerciele jongens en daar de kennis, lees de kaarten compleet geprogd, kopen.

Geplaatst:

Hi Debo,<BR>Ik vrees dat je in je enthousiasme toch wat te hard van stapel bent gelopen.<BR>De Funkaart is prima, maar de Silvercard zul je in je Echostar waarschijnlijk niet kunnen gebruiken. Alleen als je daarvan een MOSC-kloon maakt heeft hij waarde in je Echostar. De files die je op het web vindt voor de Silvercard, zijn bedoeld voor DS9 3-in-1 files en daarvoor heb je weer een gepatchte CAM nodig. De CAM's die jij daar hebt zijn daarvoor niet geschikt.<BR>Alle verdere vragen worden beantwoord op mijn site.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.