Ga naar inhoud


Schandalige nieuwe manier van aanmelden bij Canaldigitaal.


CDZakelijk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Tja, wanneer we er zo ook over gedacht hadden toen er overgeschakeld werd van Zwart-Wit naar kleur, keken we nu nog steeds geen kleur.

In de begintijd was er ook maar een uitzending in kleur per week.

 

Alle Amerikaanse series zijn HD, is per wet bepaald, dat sd vanaf een datum afgelopen was.

Er is dus genoeg programma aanbod wat in HD kan worden uitgezonden.

 

Bij onze publieke omroepen is/was het probleem, dat er ergens een belangrijke schakel nog steeds niet in HD beschikbaar is/was.

Daarom kan/kon er maar een zender per keer in HD uitzenden.

 

Nog niet zo lang geleden zond Canaldigitaal of Nederland 1 of Nederland 2 in HD uit.

Iets met voetbal op een zender of zo iets.

Ik kan mij nog herinneren dat de protesten niet van de lucht waren, en dat CD maar zo snel mogelijk alle nederlandse zenders in HD moest gaan doorgeven.

En nu zou CD terughoudend moeten zijn met het te gelde maken van die investeringen?

Het is ook nooit goed!

 

Het dubbel uitzenden van SD en HD kanalen kost handen met geld, en is eigenlijk kapitaal vernietiging.

Ook de kabelaars hebben geen onbeperkte bandbreedte, alle Duitse HD zenders zie ik door hun volgende maand nog niet doorgegeven worden.

 

Standaard een HD abonnement aanbieden geeft de consument een zetje in de goede richting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In dat geval kan je de titel van dit draadje veranderen in " Schandalig nieuwe manier van aanmelden bij alle tv aanbieders".

Ik heb eens bij Ziggo gekeken, maar daar krijg je ook minimaal 12 HD zenders waar je standaard voor betaalt.

 

Kennelijk is het een algemene praktijk van alle aanbieders.

 

Tja, Canaal Digitaal kon blijkbaar niet achter blijven bij de concurrentie.

 

Wacht even, Digitenne, daar kan je exclusief voor hetzelfde geld een SD only abonnement nemen.

 

Maar om nu te zeggen, dat CD schandalig bezig is gaat mij te ver.

Je kan er ook op een wat beschouwende manier over discussiëren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de commerciële zenders zie je nauwelijks verschil, veelal wordt daar toch SD op uitgezonden.

 

Alle reclames zijn bijna in HD tegenwoordig. Veel films en series op de commercielen zijn wel in HD. Check die bekende gids maar eens.

Ook is de beeldkwaliteit van het HD kanaal ook bij SD content veel hoger.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle aanbieders die dingen opdringen zijn schandalig bezig, volgens mij maak je dergelijke praktijken enkel maar in Nederland mee want hier heb ik ze nog niet ontdekt.

Ga eens een vakantie boeken. Dan worden ook allerlei extra's standaard aangevinkt, zoals reisverzekering, annuleringsverzekering, co2 compensatie...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet nu niet hoe het zit met ziggo, maar bij telenet kies je voor ofwel een SD of een duurdere HD digibox. Je huurt de box, en in het 2e geval zul je dus maandelijks meer betalen. dat lijkt me logisch.

bij belgacom is er maar één tarief, en dan heb je automatisch een HD ontvanger. Er zijn geen SD ontvangers, en er is maar 1 tarief, je weet dus op voorhand wat je gaat krijgen en waarvoor je gaat betalen.

hier duwt CD je de HD optie bij je abonnement, of je nu een HD ontvanger hebt of niet. Dat heeft geen zin als je geen HD ontvanger hebt, en het is dan ook idioot dat je onmiddelijk na het aangaan van een abonnement je al moet beginnen om optionele pakketten af te zeggen.

dus in het vervolg verkoopt CD aan elke klant automatisch het volledige pakket met HD, film1, sport1, eredivisie live, erotiek en alles erop en eraan - je moet maar opzeggen wat je niet nodig hebt, toch ?

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat de consument moet kunnen kiezen wat hij wil abonneren... dat je achteraf een negatieve optie moet maken om iets niet te willen zijn gewoon gangsterpraktijken. Mensen die het niet in de gaten hebben, omdat ze bijvoorbeeld niet eens de schotel uitgericht hebben op de Astra 23 oost (zoals ik) merken niet eens dat ze een HD abo hebben, het bedrag wordt gewoon afgeschreven en klaar. Dat is niet netjes!

Ik vind dat je een gewoon abo moet kunnen afsluiten zonder de HD zenders... Als het allemaal in 1 abo zit, zoals in Zweden het geval is, dan is het wat anders... dan is dát het abo wat je afsluit, en je weet wat je betaalt of je het gebruikt of niet... maar hier bestaat er blijkbaar een HD pakket als OPTIE, dus moet het ook een optie blijven, en mag die optie niet op een laffe manier in je mandje gekieperd worden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan bij Canaldigitaal ook,

 

http://www.canaldigi...sis-pakket.aspx

http://www.canaldigi...lie-pakket.aspx

 

Enz.....

 

Niks meteen HD er meteen bij en later opzeggen,,

 

Je vergist je dat kan alleen als je al klant bent, als je klant wil worden heb je HD erbij plakken.

Jouw link gaat ook naar klanten, bij nieuwe abb. kom je niet op die link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...