ZiXon Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 Ik heb zowel een nieuwe VU+ UNO en een VU+ ULTIMO. Ik probeer al de hele avond om de VU+ UNO te flashen. USB stick goed geformateerd en de juiste directory structuur gemaakt etc. Het lukt me niet om VTI of OpenPLI te flashen. De eerste keer dat ik precies het zelfde deed voor de ULTIMO flashde hij meteen VTI en dit werkt goed. Dus precies het zelfde met de juiste firmware bij de UNO start hij niet met flashen. Wat kan dit zijn en wat kan ik eraan doen?
Moderator wiz Geplaatst: 17 april 2012 Moderator Geplaatst: 17 april 2012 wellicht is die stick defect? Normaal gesproken moet je Uno melden dat er een nieuwe firmware is gevonden en met ch - drukken geef je dan opdracht om hem te installeren. Als je niet die melding krijgt, steek die stick eens in een andere usb aansluiting om te kijken of dat helpt, of probeer een andere stick. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
ZiXon Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Geplaatst: 17 april 2012 Ik heb precies dezelfde stick gebruikt voor de ULTIMO en daar zag ik inderdaad wel meteen de melding en moest ik op de - drukken. Ik heb 1 andere USB ingang aan de achterzijde geprobeerd ook geen geluk.
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 (aangepast) Standaard doe je precies wat je moet doen usb stick geformateerd fat32 met juiste mappen en dus UNO bestanden erop <<<< enkel voor het UNO model een image gebruiken, niet verwisselen met een ander model DE Uno is al 5 minuten zonder stroom en stroomkabel DAN schakelaar <aan> doet niks behalve ontladen want de stroomkabel zit er nog niet aan schakelaar <uit> kabel erin USB in de front slot schakelaar <aan> - (minus) toets drukken op het front van de receiver zodra er in display een vermelding van usb opduikt (channel up<>down de - toets dus op het frontpanel van de Uno) nu enkel aanwijzingen op het display volgen dus als finished en reboot komt schakelaar <uit> USB uitnemen de front slot schakelaar <aan> nu start het image de eerste keer in ieder geval dat er niet wordt doorgestart is er een IP conflict en is er een vreemde instelling in de router daarvoor verantwoordelijk DOE EENS DE VU ULTIMO AFKOPPELEN VAN NETWERK terweijl JE de UNO FLASHED EN ten EERSTEN MALE START als geen enkel led aan de ethernet achterop je UNO knippert, kan de kabel stuk zijn of je ethernet netwerkkaart van de UNO dus dan ga je naar de winkel bellen... en niet langer vragen. 17 april 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
ZiXon Geplaatst: 6 mei 2012 Auteur Geplaatst: 6 mei 2012 Op de UNO moest ik al vanaf het aanzetten de MIN ingedrukt houden. Nu is die goed geflashed, dank!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen