Ga naar inhoud


TVV abonnement


astro iris

Aanbevolen berichten


Inderdaad, wat je teveel hebt betaald krijg je terug.

 

Laatst nog een oude van dage klant van CanalDigitaal geholpen om een Set Top Box abonnement op te zeggen.

Ze was het vergeten maar de jaarlijkse afschrijving van 75 euro merkte ze wel op omdat dit toch een vors bedrag is voor iemand met alleen een AOW inkomen.

Ze kreeg dus elf maanden terug, toch netjes maar wel waar ze recht op heeft.

Het terug storten duurde wel 2 maanden dus dat was even op en houtje bijten voor der.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad waarop je recht hebt krijg je terug, maar indertijd toen ik mijn abonnement van telenet opzegde en overstapte naar tvv, hebben ze mijn abonnement pas afgesloten op einddatum. Hierdoor heb ik 3 maanden nog telenet gehad , terwijl ik al voor tvv betaalde. Toen het zaakje eindelijk was afgesloten, kreeg ik een brief van telenet met de melding, of ik geen goesting had om een nieuw telenet abonnement te nemen op mijn nieuw adres :confused: , waar ik al 25 jaar woonde. Zo zie je maar hoe administaties soms werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is de wet op dit punt nog niet zolang geleden aangepast.

Een abonnement ging men voor een jaar aan, terug storten van abonnement geld bij tussentijds opzeggen kwam niet ter sprake.

Nu de wet in Nederland is aangepast is men verplicht het teveel betaalde abonnement geld terug te storten.

Ik vermoed daarom dat de regelgeving op dit punt ook in België door de wet gever is aangepast.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...