Ga naar inhoud


ingebrekestelling M7/TVV aangaande ci rode module


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

beste leden,

ik vroeg mij af,of we de zaak konden bundelen?

TVV /cd (de groep M7) heeft indertijd rode module's verkocht om naar hun aangeboden providers te kijken.op hun site staat/stond er,dat kijkgarantie gegarandeerd is met hun goedgekeurde zaken.

nu blijken ze enkel de grijze module's te ondersteunen met update's.dus zou ik denken,dat TVV/M7 hun contractvoorwaarden niet nakomen,omdat ze de rode module niet meer van update's voorzien.

als zij hun goedgekeurde apperatuur niet meer ondersteunen,is dat dan geen eenzijdige nalatigheid van het contract?

kunnen we dan niet iedereen die een rode module heeft,TVV/M7 officiëel in gebreke stellen met aangetekend schrijven en ons ongenoegen doen over hun doen en nalaten?

ik denk dat wij zoals "hen" de contractvoorwaarde moet nakomen,en ik denk zelfs,als zij hun goedgekeurde apperatuur niet meer (volledig) ondersteunen,wij zelfs met onmiddelijke ingang het contract kunnen verbreken?door het nalaten van de ondersteuning,is het mogelijk dat wij (gedeeltelijk) beelduitval hebben.

wat denken juristen hierover?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zal vanavond,om het zeker te zijn,eerst naar een abonnee gaan met rode ci module,en kijken of ze kunnen worden geupdated.

indien niet,zal ik de abonnee ervan overtuigen,om TVV/m7 officieel in gebreke te stellen.

om geen hinder te hebben,zal ik maar een copy van de vraag en antwoord hier plaatsen als er reactie is.

en kan je verzekeren,het zal een gepeperde mail zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...