Homer Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 (aangepast) Beste, Ik heb hier een laptop waar het systeem niet meer wilde opstarten, dit door een of andere reden! Via systeem herstel werkte dit nog niet en meerdere keren opstarten werkte dit nog steeds niet. Dan maar fabrieks herstel van de pc net zoals ik hem gekocht heb, natuurlijk ben ik dan alles kwijt, ook dit heeft geen oplossing geboden, en de laptop is niet meer op te starten en boot altijd door en kom dan op een zwart scherm terecht voor opstart veilige modus! dit gaat constant zo verder, ik vermoed dat er toch een ernstige fout dit moet veroorzaakt hebben! In veilige modus kan ik ook niets meer doen en heb dus de windows 7 home premium dvd nodig die ik niet heb daar dit een preinstall is en systeem herstel op de D: schijf stond. Wat ik zou willen vragen is of er hier iemand eventueel een kopie zou hebben of kunnen maken van windows 7 en dat ik mijn licentie code dan invoer voor een volledige herinstallatie ervan! homer 17 april 2012 aangepast door Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Psychosammie Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 Nou ik denk eerder dat je laptop naar de eeuwige jachtvelden is. Als je nog een PC hebt dowload dan eens Ubuntu en brand die op een DVD. Probeer dan eens vanaf de DVD te booten. Je hoeft hem niet te installeren! Als dat normaal werkt kan je opzoek gaan naar een Windows. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Homer Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 Oeie dat ziet er dan niet goed uit, Zal eens proberen met het door Psychosammie opgenoemde progje! Het betrefd een packard bell laptop die van 11/3/2012 uit garantie is! Toch maar raar hoor. Op de D: schijf stond een fabrieks herstel in maagdelijke stand zoals je die koop in de winkel! Na dit te hebben uitgevoerd doordat niets hielp kreeg ik een laptop die int engels stond dat ik de dvd van windows 7 moest invoeren voor herinstallatie. Iemand een idee wat het zouy kunnen zijn? of is dit echt een naald in een hooiberg zoeken. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
DIGIWIEW Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 hoi er zijn ook nog wel andere mogelijk heden maar die zijn wat lastiger werkte zelf bij hp heb daar het een en ander geleerd hoor wel van jou Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Homer Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 Hallo, Kan je mij daar dan iets meer over zeggen, Want vindt dit toch maar een raar gedoe juist 2 jaar na aankoop en stuk gaan! 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Puch Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Ik zou zeggen ga eens langs in de winkel waar je die laptop hebt gekocht. De garantie is dan misschien wel versteken, maar als ze een beetje mee willen werken bezorgen ze je een kopie van windows home premium. Daarmee kan je de laptop opnieuw installeren. @DIGIWIEW Wat heeft de topic starter nu aan een dergelijk antwoord? iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Homer Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 (aangepast) Wel ik heb even gebeld en daar wordt geen service verleend kan ik nu wel zeggen, wij hebben dit hier liggen maar ik de verpakking en deze word niet open gedaan laat staan een kopie van gegeven. Een toestel die 650€ heeft gekost staat hier nu en ik radeloos op zoek naar een dvd win 7. Homer 18 april 2012 aangepast door Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
columbo Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 (aangepast) Het Kan zijn dat je HDD/SSD defekt is ,dan vraagt hij ook om een opstart schijf. Dus probeer deze uit te wisselen. PS ,Waar om van die Kleine Letters ? wil je ons hooft pijn bezorgen? ik heb een kopie Liggen :win7 home premium 32BIT,,je zult wel je eigen licence code moeten gebruiken,anders heb je en niet lang plezier van. 18 april 2012 aangepast door columbo
Homer Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 Goeie vraag van die kleine letters, dit ligt niet aan mij maar client pc van op het werk! deze doet soms zijn eigen willeke waar wij niets kunnen aan doen. Misschien een nieuwe hdd hoop dat het dit is, zou je misschien het zien zitten om eventueel een kopie te maken voor mij? Natuurlijk met gebruik van mijn licentiecode van de pc! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Puch Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Op een deze recente laptop zal waarschijnlijk een 64 bits versie gebruikt zijn. Indien dit zo is zal je licentie waarschijnlijk niet werken met de 32 bits versie van columbo. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Homer Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 Het is een 32bit machine hoor, Toch bedankt dat je daar aan dacht! Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
winwiz Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Trouwens licentiecodes zijn gelijk voor 32 en 64 bits. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Homer Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ja maar nu nog even alst mogelijk is een kopietje ervan, heb gisteren nog eens rond gebeld, zou mij 199€ kosten voor zo'n dvd van win 7 komaan jong nie mogelijk dat ik die laptop op de vuilnisbelt zou moeten hooien. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
winwiz Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Er zijn erg veel Win7 gebruikers, dus je zult best wel iemand in de familie of vriendenkring hebben lijkt me. Desnoods download je een kopietje Zorg er dan wel voor dat deze niet is aangepast. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Psychosammie Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Hij weet nog steeds niet of dat ding stuk is. Laat hem nou eerst maar eens een Live DVD met Ubuntu proberen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen