Ga naar inhoud


Welk soort harde schijf in de 7710 HDPVR?


elsenilo

Aanbevolen berichten

Ik wil een harddisk inbouwen in een 7710 HDPVR, heb gezien op het moederbord dat het in ieder geval eentje met SATA aansluiting moet zijn, maar zie dat er SATA-300 zijn en SATA 600.

 

- welke van de 2 versies is het beste geschikt voor in te bouwen in de topfield?

- Waar moet je op letten met betrekking tot de geheugen op de aan te schaffen schijf? je hebt ze van 8 tot 64 MB zag ik, wat betekent dit in de praktijk?

- is het beter om een laagtoerige of hoogtoerige harddisk te nemen (geluid misschien?)

 

ciao, Stefan

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


- Beide versies werken in de topfield, maar ik denk niet dat SATA-600 nodig is, omdat het de topfield zelf die snelheid niet heeft

- Meer geheugen betekent dat de HD meer acties kan onthouden, hetgeen de toegangstijd ten goede komt. Vooral in een werkomgeving (PC) belangrijk. Kan iets uitmaken op je topfield.

- Laagtoerig is aan te raden voor het geluid en de resonantie

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er vandaag 1 gehaald, een seagate 500 GB Barracuda 16 MB (type ST500DM002)

 

schijf ingebouwd, ontvanger aangezet, gaf aan dat de harde schijf geformatteerd moest worden

dus dacht alles is ok.

Schijf geformatteerd, in de setup zie ik hem wel met capaciteit, maar als ik wat wil opnemen krijg ik een melding dat de schijf vol is.

Wat kan er aan de hand zijn? en hoe is het te verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...