1pm Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 laatst belde canaal me en vroeg of ik niet het HD pakket erbij wilde pakken voor 5 euro p/mnd meer . Dit heb ik gedaan had 3 maanden gratis wat inmiddels voorbij is , nu is mijn vraag je krijgt dan toch zoeen schotel enz met receiver erbij of niet ? Ik heb dit aan die vrouw toen gevraagd en die zei van wel maar tot op heden niks gezien hier !! Bellen ga ik niet meer naar die mensen want die zegt dit en die zegt dat , de laatste medewerker zei we hebben dat verstuurd maar ik heb nooit iets ontvangen rare boel allemaal . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
theparasol Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Dacht het niet... En als je niet opgezegd hebt zit je er nu een jaar aan vast.
1pm Geplaatst: 20 april 2012 Auteur Geplaatst: 20 april 2012 klopt wou het pakket hebben maar dan moeten ze niet zoeen onzin verkopen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Eduard07 Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Aan de andere kant: voor €5 schotel en receiver erbij zou een beetje te bont worden, toch? Ik bedoel: het aanbod moet wel een beetje geloofwaardig zijn. Net als op Marktplaats. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
CDZakelijk Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Ik ben laatst bij iemand geweest die een hd ontvanger en gratis verhuis installatie service zou krijgen. Duurder pakket met HD heeft hij wel de rest van de spullen weten ze niets van.
Gerard 76 Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 als je een pakket neemt met een decoder erbij is het een basisHD pakket ja. heb je al een abo en een decoder,en neem je alleen HD erbij dan krijg je geen apparatuur erbij. als je een beetje logisch nadenkt dan kun je nagaan dat je voor 5 euro per maand niet het HD pakket krijgt,én daarnaast nog een decoder erbij,lijkt mij...
1pm Geplaatst: 20 april 2012 Auteur Geplaatst: 20 april 2012 tja dan moeten ze zoiets ook niet zeggen maar tja typisch canaal he , laat ze hun troep maar houden ... ik ga er verder niet meer achteraan .. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 dat doe je goed die brakke "goedgekeurde" kuch bak word jij niet vrolijk van hoor
goto Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 dat doe je goed die brakke "goedgekeurde" kuch bak word jij niet vrolijk van hoor Doe de laatste tijd niet veel met de hobby maar wilde wel hd en de goedgekeurde zogenaamde kuch bak, een Philips doet het gewoon naar behoren. Kijk... dat jij nu zweert bij een bepaald merk wil niet zeggen dat alles wat CD in hun pakket heeft bagger is ! compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
john-sathopper Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 ik heb nu 2 jaar een Philips gehad en ik moet zeggen.. ik ben blij dat hij nu op de camping staat, als je alleen NL wilt zien dan is het idd een leuke bak, maar vele zenders ontvangt hij niet, hoeze beperkt .. en vaak blokkerig beeld nee..nooit weer een Philips, Pace of hoe ze hem ook noemen.. ik ben zeer tevreden met mijn Amiko Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen