sattv4iedereen Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 hi, ik wil mijn venton hd200 aan mijn slingbox solo hangen. echter staat deze niet in de rij van de afstandsbedieningen. nu kan je via http://remotes.slingbox.com/ zelf afstandsbedieningen aanleren,maar hij vraagt een afstandsbediening file met de naam lrz.ik zou dus een lrz bestand moeten vinden,die gelijkt,op de venton,of die evenveel toetsen heeft,om deze remote van de venton te programmeren. helaas heeft mijn zoektocht op google niks opgeleverd. zijn er die weten waar ik remote.lrz bestanden kan vinden? of misschien een programma of zo? wat doet bij een slingbox eigenlijk de lrz file? wie kan mij verder helpen? alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Pat3068 Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 lrz files zijn de files die aangemaakt worden op het moment dat je via remotes.slingbox.com je afstandsbediening geleerd hebt. Dit is alleen bij nieuwere boxen mogelijk. Welk type slingbox heb je ? En zegt de remotes.slingbox.com site iets over of je slingbox wel of niet ondersteund is ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen