Ga naar inhoud


OpenPLi 2.1 Cccam Error: 401


ShAmAlKo

Aanbevolen berichten


Opnieuw instaleren denk ik

 

mvg

lukt het ook niet opnieuw installeren.

 

ff alles resetten ook je router

 

1pm

waarom met andere images geen probleem zonder iets anders resetten of instellen.

 

misschien moet iets configureren in cccam want ik zie ook geen menu om te configureren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel jij met error 401? Ik werk ook met Cccam 2.30 maar heb nergens problemen mee.

Nu werkt het wel, maar ik heb andere probleem ik kan nergens restarten de cccam waar kan ik vinden?

 

Eidit.

 

Ik heb gevonden onder menu > instellingen > Softcam / CI.

aangepast door ShAmAlKo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam staat toch onder Applicatie Downloadbeheer en dan softcam of is er wat anders aan de hand?

Oscam status toch heb wel nu maar moet toch ergens de file van oscam in etc.... hebben? want nu als ik op ergens klikken bv show connected of server restart/shutdown dan geeft error 401.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam status toch heb wel nu maar moet toch ergens de file van oscam in etc.... hebben? want nu als ik op ergens klikken bv show connected of server restart/shutdown dan geeft error 401.

 

Dat is heel simpel: Je draait met softcam CCcam. Dus niet met oscam !! Dus dan kun je onmogelijk oscam status gaan uitlezen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel simpel: Je draait met softcam CCcam. Dus niet met oscam !! Dus dan kun je onmogelijk oscam status gaan uitlezen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Ja dat klopt paardengek, want ik heb oscam niet geinstalleerd dan ziet niks om te lezen.

 

Ik ga proberen om te installeren om te testen of alles goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...