Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi columbo

ik heb him wel op router aangesloten , ik heb tele2 internet verbinding ,ik heb nieuw kabel gekocht :cry:

Geplaatst: (aangepast)

hoi ik heb reset nog steeds het zelfde welke image is het beste

aangepast door w
Geplaatst:

hoi ik heb het het geprobeerd ik heb nog steeds het zelfede probleem so als op de foto , 2 groene lampen 2 rode lampen maar wat betekent dat eigenlijk

groet

Geplaatst:

Bij mij is dat een keer gebeurd met mijn DM7000,ook ik heb van alles geprobeerd.Tot het mij begon te vervelen en ik met de serial kabel en Dreamup eerst erase image en toen de Image (gemini) er opnieuw heb opgezet.Daarna was bij mij het probleem verdwenen.wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is maar je kan het proberen.

Geplaatst:

hoi ik heb geprobeerd is niet gelukt maar warom zijn de lampen van ip en netmask rood en de andere 2 is groen :cry::(

Geplaatst:

hoi ik heb geprobeerd is niet gelukt maar warom zijn de lampen van ip en netmask rood en de andere 2 is groen :cry: :(

Geplaatst:

Misschien dat er een ander netwerkapparaat op hetzelfde ip-adres zit, haal die dreambox eens van het netwerk door de netwerkkabel eruit te trekken en open op een pc een dos-venster.

Daar intypen:

ping 192.168.1.12

en enter geven, als er antwoord komt zit er dus iets anders op dat adres. misschien die pc wel, kan je zien als je ipconfig intypt.

Geplaatst:

hoi

ik heb alleen dreambox via kabel aangesluiten , pc is draadloos aangesluiten ik heb nog steeds het zelfde, 2lampen rood branden , 2 groen branden

Geplaatst:

Probeer het volgende doe de DHCP uit en dan zelf ip geven bv. 192.168.1.15 belangrijk is dat je het goede router ip aangeven.

Welke router heb je?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...